90 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه خورخان بردخون درشهرستان دیر اختصاص یافت

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳  ۰ نظر   ۹۰ بازدید

90 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه خورخان بردخون درشهرستان دیر اختصاص یافت
معاون فنی شیلات استان بوشهرگفت: امسال 90میلیارد ریال به پروژه خورخان بردخون که از مصوبات سفر دولت گذشته به استان بوشهر بوده اختصاص یافته است.
ابراهیم بشارده در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر افزود: این پروژه توسط شرکت پرلیت ابلاغ قرارداد شده که در یک ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهدشد.
وی گفت: مردم بردخون سالیان دراز انتظار می کشیدند این پروژه که برای آن ها اهمیت ویژه ای داشت به بهره برداری برسد و بتوانند از امکانات بندری و پهلوگیری استفاده کنند
معاون فنی شیلات استان بوشهر افزود: کار مطالعات احداث حوضچه قایق های صیادی بندردیرکه جزو مصوبات سفر دولت گذشته به استان بوده، انجام شده است اما هنوز به علت نبود اعتبار اجرایی نشده است و صیادان چشم انتظارند که این مصوبه اجرایی شود.

وی گفت: سایت های پرورش میگو خور بردستان شهرستان دیر نیز نیاز به جاده دسترسی دارندکه امیدواریم با تامین اعتبار لازم اجرایی شود و سال گذشته 500میلیون ریال برای لایروبی کانال و زه کشی آب رسان به این سایت ها اختصاص داده شده اما تخصیص پیدانکرده است.

بشارده همچنین افزود: ساختمان اداره شیلات بندردیر به علت فرسودگی و قدمت زیاد نیاز به تعمیر اساسی و تجهیزات دارد که امیدواریم در کمیته برنامه ریزی این درخواست ها عملیاتی شود.
منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید