سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و آبزیان در تبریز برگزار می‌شود

چهار‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۶ بازدید

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و آبزیان در تبریز برگزار می‌شود
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور و آبزیان ایران تیر و مرداد 94 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود
حبیب رهبر صفا دبیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی توسعه صادرات و رونق صنعت دام، طیور و آبزیان ایران گفت: نمایشگاه بین‌المللی صنعت‌ دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته ایران - تبریز در منطقه شمال غرب کشور به عنوان یک رویداد اقتصادی و تجاری، دریچه‌ای به سوی بازارهای منطقه و فراتر آن اوراسیا و حوزه بالکان در عرصه صنعت مرغداری و دامپروری است.
وی افزود: در این نمایشگاه انواع ساخته‌های سازندگان تجهیزات مرغداری و تولید‌کنندگان داروهای دام و طیور، مکمل‌ها و افزودنی‌ها و حتی انواع خوراک دام و طیور فرآوری شده و همچنین محصولات پروتئینی تولیدی گوشت مرغ و تخم در داخل کشورمان را وارد بازارهای منطقه کرده و مبادلات اقتصادی با کشورهای روسیه، اوکراین، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و متقاضیان کشورهای آسیای مرکزی و کشورهای همجوار را افزایش می‌دهد.

وی اهداف این نمایشگاه را با توجه به رویکرد دولت یازدهم که قصد تعامل در عرصه جهانی دارد بیان کرد و اظهار داشت: نمایشگاه مذکور عرصه‌ای جدی برای پیشرفت و تحول در صنایع دام و طیور آبزیان به شمار می‌رود.

وی همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور، روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی را از ویژگی‌های این دوره برگزاری نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه محل ملاقات مرغداران، دامداران، آبزی‌پروران و بهره‌برداری از همه استان‌های کشور است.

دبیر اجرایی نمایشگاه تصریح کرد: همچنین این نمایشگاه فرصت تجاری و صادراتی برای تولید‌کنندگان گوشت، تخم مرغ و فرآورده‌های دام و طیور را فراهم و با حضور بزرگان دامپروری از کشورهای آسیائی و اروپایی و ملاقات با شرکای جدید تجاری موجب گسترش بازار محصولات صنعت دام، طیور و آبزیان ایران می‌شود.

رهبر صفا بیان داشت: این نمایشگاه در مساحت 14 هزار مترمربع و با حضور 270 شرکت‌کننده داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، هلند، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان، ارمنستان، نخجوان و سایر کشورها برگزاری می‌شود.

براساس این گزارش این نمایشگاه از 30 تیر تا 2 مرداد ماه در نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید