17 فقره مجوز برای واحدهای دامپروری و شیلات در اردبیل صادر شده است

جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۶ بازدید

17 فقره مجوز برای واحدهای دامپروری و شیلات در اردبیل صادر شده است
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: در مردادماه امسال تعداد 17 فقره مجوز برای واحدهای دامپروری و شیلات صادر شده است.
معرفت آذری در جلسه بررسی مشکلات تولیدکنندگان و فعالان واحدهای تولیدی و کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: در راستای توسعه دامپروری صنعتی، شیلات و همچنین ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری و افزایش تولید در بخش دام و طیور و آبزیان نسبت به صدور 17 فقره مجوز موافقت اصولی در مردادماه کردیم.
وی تصریح کرد: دارندگان این 17 فقره مجوز موافقت اصولی پروانه تأسیس و پروانه بهره‌برداری می‌توانند از مزایای اقدام مناسب و مطلوب استفاده کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گفت: ‌از این تعداد چهار واحد پروانه بهره‌برداری شامل یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت 10 هزار قطعه در هر دوره پرورش و یک واحد پرورش مرغ مادر گوشتی به ظرفیت 30 هزار قطعه است.

آذری افزود: یک واحد پرواربندی گوساله نیز با ظرفیت 200 رأس در هر دوره پرواری و یک واحد پرورش گاو شیری اصیل به ظرفیت 300 رأس مجوز لازم صادر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در این چهار واحد 92 میلیارد ریال است که زمینه اشتغال 58 نفر را فراهم کرده است.

این مسئول اضافه کرد: امیدواریم با این زمینه‌سازی برای ارتقاء تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی زمینه اشتغال برای افراد جویای کار به ویژه در بخش کشاورزی فراهم آید
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید