کمبود نیروی انسانی اساسی ترین مشکل شیلات هرمزگان

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۳ بازدید

کمبود نیروی انسانی اساسی ترین مشکل شیلات هرمزگان
مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: کمبود نیروی انسانی اساسی ترین مشکل شیلات هرمزگان است
سیدپرویز محبی در اولین جلسه شواری هماهنگی شیلات هرمزگان در سال ۹۴ کمبود نیروی انسانی را از اساسی ترین مشکلات پیش روی شیلات هرمزگان خواند و گفت: مرتفع شدن این مهم در شیلات هرمزگان نیازمند حمایت مسئولین کشوری و استانی است.
محبی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت ها بالای شیلاتی هرمزگان و همچنین توقعات ملی و استانی از اداره کل شیلات هرمزگان در راستای ارتقای شیلات به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه اقتصادی استان گفت: تحقق این مهم و برآورده شدن توقعات نیازمند و جود زیر حداقل ساخت ها است که متاسفانه اداره کل شیلات هرمزگان از حیث مهمترین زیر ساخت یعنی نیروی انسانی به شدت کمبود دارد.

محبی با بیان اینکه فعالیت های شیلاتی زوبازده ترین و موثرترین محور توسعه استان می تواند باشد گفت: ارتقای خدمات رفاهی،تدوین برنامه ششم توسعه،تکمیل و تجهیز ساختمان اداره کل شیلات هرمزگان، تشکیل کمیته آمار از مهمترین اهداف شیلات هرمزگان در سال جاری است.

در ادامه این نشست وضعیت موجود، مشکلات و چالش های فراروی اشتغال و سرمایه گذاری، ارائه راهکارها و برنامه های عملیاتی جهت توسعه در سه بخش آبزی پروری،صید و صیادی، صنایع تبدیلی و فرآوری مورد بحث قرار گرفت.
منبع: مهر

دیدگاه خود را بیان کنید