انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان شیلات ایران و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار

چهار‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۵ بازدید

انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان شیلات ایران و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
در راستای تفکر استفاده از نخبگان و اساتید دانشگاهی در توسعه زیربخش شیلات در کشور و به خصوص منطقه جنوب شرقی ایران (منطقه مکران) تفاهم نامه فی مابین سازمان شیلات ایران و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار منعقد شد.

در این جلسه که در تاریخ 4/5/94 تشکیل شد دکتر حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به ضرورت استفاده از نخبگان دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی در توسعه شیلات ایران تاکید و عنوان کرد این دانشگاه می تواند محور توسعه در منطقه مکران را فراهم نماید.
دکتر صالحی افزود: که همانطور که حضرت علی (ع) فرمودند فرصت مثل ابر می گذرد، باید فرصت ها را غنیمت شمرد و با همکاری و همدلی تمامی نیروهای موثر نسبت به توسعه منطقه کمک نمود، وی استفاده از پتانسیل های شیلاتی و مزرعه ای در آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و به خصوص دانشجویان دکتری روزانه و پژوهش محور را یک ضرورت دانست.
دکتر بهزاد مهر رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار استفاده از تمامی ظرفیت های دانشگاهی منطقه، دانشگاهیان و اساتید در توسعه موضوعات مورد نظر شیلات از جمله فرآوری و بازاریابی، مدیریت استخرهای پرورش میگو، توسعه صید با قلاب، توسعه پرورش در قفس را حداکثر مساعی خود را خوانده و آن ها را اولویت دانشگاه تحت مدیریت خود تلقی می نماید.
منبع: روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید