تداوم بحران بی‌آبی یعنی نابودی بخش کشاورزی و شیلات خوزستان

دوشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۶۴ بازدید

تداوم بحران بی‌آبی یعنی نابودی بخش کشاورزی و شیلات خوزستان
مشاور استاندار خوزستان در امور محیط زیست و شیلات گفت: بحران آب جدی است و تداوم این رویه یعنی نابودی بخش کشاورزی، دامپروری، شیلات، تالاب‌ها و... می‌شود.
جاسم مرمضی در آیین آغاز به‌کار کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهواز که در جمع اعضای بخش خصوصی و دولتی این کمیسیون برگزار شد اظهار کرد: اقتصاد بسیاری از مردم استان وابسته به درآمد حاصل از شغل کشاورزی است.
وی افزود: در حقیقت هر چقدر این بخش را تقویت کنیم در بهبود معیشت مردم و تامین امنیت غذایی کشور اقدامات ماندگاری انجام داده‌ایم.
مشاور استاندار خوزستان در امور محیط زیست و شیلات با بیان اینکه مسائل اسفبار زیست محیطی چند سالی است چتر خود را بر آسمان خوزستان گسترده است، گفت: بحران آب جدی است و تداوم این رویه موجب نابودی بخش کشاورزی، دامپروری، شیلات، تالاب‌ها و... می‌شود.

رئیس پژوهشکده آبزی‌پروری جنوب کشور بیان کرد: امیدواریم کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق بازرگانی اهواز به‌عنوان بخشی مستقل و به دور از بروکراسی اداری و دولتی بیان کننده این مشکلات و ارائه دهنده راهکارهای مفید باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این ادامه این نشست تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی اهواز و همچنین اساتید دانشگاه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
منبع: فارس

دیدگاه خود را بیان کنید