همکاران میتوانند از اینجا مشکلات و تنگناهای فعالیت های شیلاتی شخصی و منطقه ای خود را جهت اطلاع مسئولین مربوطه ارسال نمایند
کلیه فعالان شیلاتی از اینجا میتوانند تصاویر و ویدئو های جالب شیلاتی را ارسال کنند که به نام خودشان ثبت و در معرض تماشای همکاران گذاشته شود.
حضور شما در پایگاه اینترنتی ایران آکوا iranaqua.ir
از اینجا رایگان فعالیت های شیلاتی خود را به همکاران و علاقه مندان بیشتر معرفی کنید
کارشناسان و متخصصین محترم علوم شیلاتی از اینجا میتوانند نسبت به معرفی و ارتباط بیشتر با همکاران شیلاتی اقدام کنند
همکاران شیلاتی میتوانند از اینجا اخبار صنف شیلاتی خود را ارسال و منتشر کنند
ایران آکوا iranaqua.ir اولین مرجع ارتباط علمی تجاری خانواده بزرگ شیلات ایران
مدیر کل شیلات استان هرمزگان از راه اندازی میز خدمت با هدف روان سازی امورات اداری و تکریم ارباب رجوع در اداره کل شیلات استان هرمزگان خبر داد. |
|
سید پرویز محبی با ا اشاره به اهمیت میز خدمت افزود: راه اندازی این میز با اهدافی همچون خدمت رسانی بهینه و مورد رضایت اربابان رجوع از امسال از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آن ها در یک مکان با الگوگیری از سیستم مدیریت کیفیت انجام شد. وی ادامه داد: هم اکنون این میز با 4 نفر پرسنل و و ارائه بیش از هشت خدمت با پشتیبانی تمام ادارات و واحدهای این اداره کل در حال ارائه خدمت به مراجعان می باشد |
|
محبی با اشاره به جلوگیری از هدر رفت زمان و انرژی در مراجعه کنندگان و نیروهای اداری بعنوان یکی دیگر از اهداف راه اندازی میز خدمت، یادآور شد: مردمی که با مراجعه به اداره کل برای رفع مشکلات خویش دچار سردرگمی می شدند، کارمند میز خدمت ضمن تکریم و راهنمایی مراجعهکنندگان، درخواستها و نامههای مردم را از طریق واحدهای مختلف آن اداره پیگیری میکند مدیر کل شیلات هرمزگان اضافه کرد: تعبیه مکان میز خدمت در اداره کل یکی از موضوعاتی است که مورد رضایت بسیاری از اربابان رجوع قرار گرفته است، قرار گرفتن آن طراحی شکیل آن، تجهیز مناسب و همچنین تعبیه مراتب تکریم ارباب رجوع که امکان انتظار راحت مراجعه کنندگان را برای دریافت خدمت مورد نظر در میز خدمت فراهم می کند از جمله اقداماتی محسوب می شود که برای حصول به هدف خدمتگزاری به مردم انجام شده است. به گفته این مقام مسئول کلیه پرسنل مستقر در این میز خدمت، آموزش های لازم را مبنی بر چگونگی ارائه خدمت بهینه در میز، خدمات قابل ارائه تمامی ادارات زیرمجموعه اداره کل شیلات استان هرمزگان و نحوه کار سریع و با دقت با سیستم های اداری و رایانه ای فرا گرفته اند و سعی شده است از بهترین نیروها و همکاران مجرب این اداره کل بهره بردای گردد منبع : برنا |