پرداخت تسهیلات به طرح های آبزی پروری در استان مرکزی

جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۷ بازدید
پرداخت تسهیلات به طرح های آبزی پروری در استان مرکزی

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان از پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های آبزی پروری در استان خبرداد

حسن اکبری مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این تسهیلات در قالب تفاهم نامه ای با صندوق کارآفرینی استان به منظور حمایت از صنعت آبزی پروری و صنایع وابسته و با هدف ایجاد اشتغال با سود 4 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

وی افزود: تسهیلات برای متقاضیان طرح های تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی، گرمابی، پرورش ماهیان زینتی، میگو و صنایع وابسته به شیلات و حمل و نقل پرداخت می شود.

اکبری گفت: براساس این تفاهم نامه این تسهیلات در دو بخش جاری به میزان 500 میلیون و سرمایه ثابت به مبلغ هزار میلیون ریال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی بازپرداخت تسهیلات جاری را دو سال و تسهیلات ثابت را 5 سال اعلام کرد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان ها و ارائه طرح و درخواست خود از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: پرونده متقاضیان در کارگروهی بررسی و به صندوق کارآفرینی برای دریافت تسهیلات معرفی خواهد شد.

اکبری با اشاره به اینکه تا الان 24 پرونده به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان به صندوق کارافرینی معرفی شده گفت: پیش بینی می شود جذب تسهیلات در استان به 5 میلیارد تومان برسد

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاه خود را بیان کنید