دوره آموزشی مدیریت اجرایی بنادر ماهیگیری در خوزستان

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۰ بازدید

دوره آموزشی مدیریت اجرایی بنادر ماهیگیری در خوزستان
دوره آموزشی مدیریت اجرایی بنادر ماهیگیری با حضور مدیرکل شیلات خوزستان و مدیر و اعضای دفتر مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، مدیران ادارات شیلات شهرهای ساحلی خوزستان، مدیران بنادر صیادی خوزستان و مدیران بهره‌بردار و تعاونی‌های صیادی خوزستان برگزار شد
نبی اله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان در آیین افتتاح این دوره با اشاره به این موضوع که نگاه سازمان شیلات به بهره‌برداران، نگاه همکاری است، افزود: لازم است آموزش‌ها و روش‌ها و رویکردهایی که منطبق با کلیت سیاست‌های شیلات است برای بهره‌برداران برگزار شود و اگر در این خصوص همکاری صورت نگیرد، قطعاً آینده این فعالیت به مخاطره می‌افتد.
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در شرایط کنونی، یافته‌های علمی، خطرات پیش روی صنعت صید و صیادی را مشخص کرده. افزایش صیادان غیرمجاز و خطر انقراض برخی گونه‌های آبزیان، آینده این صنعت را به خطر انداخته است.
وی با تأکید بر لزوم واگذاری فعالیت‌های صیادی به بخش خصوصی، افزود: واگذاری این فعالیت‌ها برای گردش اقتصادی کشور مفید و به‌صرفه است و انشا الله با مشورت و همدلی، آینده این صنعت، منطبق بر منابع علمی و توانِ بخش خصوصی، بهبود یابد.
خون میرزایی بر همکاری و پیگیری شیلات خوزستان از صنعت صید و صیادی نیز تأکید کرد.

گفتنی‌ست دوره آموزشی دو روزه مدیریت اجرایی بنادر ماهیگیری در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ مهرماه ۱۳۹۴ در معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان در شهرستان آبادان برگزار شد و در ادامه این دوره آموزشی، امروز نیز کارگاه آموزشی اصول بازرسی از شناور‌ها، در حال برگزاری است
منبع: ایلنا

دیدگاه خود را بیان کنید