صادرات ماهی و آبزیان از استان زنجان به روسیه

چهار‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۳ بازدید
صادرات ماهی و آبزیان از استان زنجان به روسیه

استاندار چلیابینسک روسیه با بیان اینکه زنجان در بخش کشاورزی ظرفیت خوبی دارد، گفت: صادرات ماهی زنجان به چلیابینسک نخستین بخش همکاری‌های دو جانبه است

باریس دوبوروفسکی امشب در نشست خبری خود با استاندار زنجان با بیان اینکه از استاندار زنجان برای میزبانی خوب از هیئت کشور روسیه و برنامه‌ریزی این سفر قدردانی می‌شود، اظهار کرد: برای انجام این سفر برنامه‌ریزی طولانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سه سال اخیر نخستین دیدار بین دو طرف صورت گرفته است، اضافه کرد: تاخیر به وجود آمده در اجرای برنامه‌ها مهم نیست بلکه نتیجه‌ای که امروز از این سفر به دست آمده، بسیار مهم است

استاندار چلیابینسک روسیه تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی بین دو استان زنجان و چلیابینسک روسیه وجود دارد که برای ارتقای آنها بسیار خوشحال هستیم.

وی ادامه داد: با امضای تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته ما بین دو استان امکان رو به جلو حرکت دادن برنامه‌ها را به دو طرف می‌دهد.

دوبوروفسکی با تاکید بر اینکه از روی برنامه‌های از پیش تعیین شده رو به جلو حرکت خواهد شد، افزود: تلاش دو طرف ارتقای سطح زندگی مردم دو کشور ایران و روسیه است.

استاندار شهر چلیابینسک روسیه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در زنجان در رابطه با مهم‌ترین زمینه‌های همکاری دو طرف اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش کشاورزی استان زنجان وجود دارد که غلات و کشاورزی بخشی از این همکاری‌ها بین دو طرف برای آینده است.

وی ادامه داد: در کنار بخش کشاورزی استان زنجان در زمینه تولید ماهی و آبزیان نیز بسیار فعالیت خوبی دارد که می‌تواند در آینده به شهر چلیابینسک روسیه صادر شود.

دوبوروفسکی در تشریح بخش‌های دیگر همکاری دو شهر تصریح کرد: استان چلیابینسک آماده همکاری با سرمایه‌گذاران استان زنجان است.

استاندار شهر چلیابینسک روسیه در پایان خاطرنشان کرد: در بخش توسعه گردشگری با استان زنجان در آینده در سطح ارتقای روابط گردشگری همکاری‌های خوبی صورت خواهد گرفت

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید