3 پروژه شیلاتی به مناسبت دهه فجر در مازندران افتتاح شد

یک‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۴۲ بازدید
3 پروژه شیلاتی به مناسبت دهه فجر در مازندران افتتاح شد

سرپرست اداره کل شیلات مازندران گفت: سه پروژه شیلاتی به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح شد

حسینعلی رستمی در شهرستان ساری، با بیان اینکه مازندران با تولید بیش از 70 هزار تن انواع ماهیان پرورشی رتبه نخست آبزی‌پروری در کشور را به خود اختصاص داد، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر سه پروژه شیلاتی با اعتبار 11 هزار و 460 میلیون ریال در شهرستان‌های تنکابن، آمل و قائمشهر مازندران افتتاح شده‌است

وی با اشاره به افتتاح پروژه پرورش ماهی سردآبی نظام‌آباد آمل با اعتبار 3 هزار و 200 میلیون ریال، بیان کرد: میزان تولید این پروژه 20 تن در سال بوده که برای سه نفر اشتغال‌زایی صورت گرفته‌است.

سرپرست اداره کل شیلات مازندران ادامه داد: پروژه پرورش ماهی سردآبی لات‌داربار تنکابن با اعتبار 5 هزار و 760 میلیون ریال، تولید 40 تن در سال و اشتغال‌زایی پنج نفر به مناسبت دهه فجر افتتاح شده‌است.

رستمی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه پرورش ماهی سوته‌کلای شهرستان قائمشهر با اعتبار 2 هزار و 500 میلیون ریال و تولید 40 تن در سال و اشتغال‌زایی دو نفر نیز در دهه فجر امسال افتتاح شده‌است.

وی در پایان تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها برای 10 نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد شد در مجموع 100 تن در سال به میزان تولید اضافه می‌شود

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید