برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴  ۰ نظر   ۵۴ بازدید
برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز دوران پساتحریم» از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه برگزار می شود
نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار و آخرین دستاوردهای حوزه محیط زیست به علاقمندان عرضه می شود.

این نمایشگاه فرصتی برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. دستاوردهای این تعاملات، نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری فی مابین دست اندرکاران حوزه محیط زیست است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می کند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست که 10 تا 13 اسفند ماه برگزار می شود فرصتی در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار می دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با شعار «اقتصاد سبز دوران پساتحریم» برگزار می شود و فرصتی برای فرهنگ‌سازی، جلب توجه عمومی و آموزش همگانی و افزایش مشارکت مردم در حفظ محیط زیست است.

همچنین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست فرصت مغتنمی برای بسترسازی مناسب برای مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست، ارتقای مدیریت محیط زیست کشور از طریق خلق فرصت‌ها و معرفی توانمندی‌های زیست محیطی در سطوح ملی و بین‌المللی و ارائه راهکارهای اصولی و عملی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست است.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، سازمان‌ها، صنایع و شرکت‌های تولیدی و خدماتی، تشکل‌های مردمی زیست محیطی با غرفه‌های فعال و اثرگذار حضور دارند و در این فضا، بیشترین تعامل‌ بین کارشناسان و علاقه‌مندان به محیط ‌زیست صورت خواهد گرفت که انتظار می‌رود مورد استفاده و استقبال متخصصان و اندیشمندان محیط‌ زیست قرار گیرد.

سازمان ها، نهادها و شرکت ها، مدیریت خدمات حمل و نقل شهری، بهینه سازی سوخت و انرژی های نو و تجدیدپذیر، حفظ منابع طبیعی، بازیافت و فرآورده های بازیافتی، بهینه سازی مصرف سوخت، استانداردسازی خودروهاو صنایع مرتبط ، مراتع و جنگلداری، شیلات و آبزیان ، فناوری های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، مدیریت و خدمات شهری، سیستم های اندازه گیری و فناوری آزمایشگاه، فناوری های کنترل آلودگی های آب ،هوا و صوت ، محصولات و فرآورده های سازگار با محیط زیست، فیلتراسیون، بانکداری الکترونیک، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، فیلتراسیون، مراکز و نیروگاه های مولد انرژی، صنایع مرتبط با حوزه محیط زیست در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در مساحتی بیش از 16 هزار متر مربع و در سالن های 38، 40، 41 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

ساعت بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ساعت 9 صبح تا 16 عصر است

منبع : شبستان

دیدگاه خود را بیان کنید