تامین امنیت ناوگان ماهیگیری جمهوری اسلامی ایران

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۸ بازدید
تامین امنیت ناوگان ماهیگیری جمهوری اسلامی ایران

نیروی راهبردی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت ناوگان ماهیگیری جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس هند و آب های فراساحل در راستای مفاد تفاهم نامه با سازمان شیلات ایران

دکتر حسن صالحی وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران عصر روز چهارشنبه 19/1/95 در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر محورهای این دیدار و گفتگو تاکید نمود.

در این ملاقات کاری دکتر حسن صالحی با تشکر از برگزاری نشست و حسن توجه امیر دریادار دکتر حبیب ا... ستاری فرمانده راهبردی نیروی دریایی ارتش بر توسعه سواحل مکران، تامین امنیت ناوگان ماهیگیری جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس هند و آب های فراساحل، آموزش صیادان و همکاری های فرهنگی فی مابین و تشکیل کارگروه مشترک همکاری سازمان شیلات ایران و نیروی دریایی ارتش خواهان تدوین و امضای تفاهم نامه مشترک همکاری بین این دو نهاد شدند.

در این نشست معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران و همچنین سرپرست اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان حضور داشته و گزارشی از حیطه مسئولیت خود در حوزه صید و بنادر ماهیگیری و استان ارائه نمودند.

گفتنی است این تفاهم نامه پس از تدوین نهایی به امضای رئیس سازمان شیلات ایران و فرمانده راهبردی نیروی دریایی ارتش خواهد رسید.

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید