60 مزرعه غیرمجاز شیلات در شهرستان اردل تخریب شد

چهار‌شنبه ۸ دی ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۹ بازدید
60 مزرعه غیرمجاز شیلات در شهرستان اردل تخریب شد

فرماندار شهرستان اردل گفت: 60 مزرعه شیلات که به صورت غیرقانونی ایجاد شده بودند در منطقه کاوند و بهشت‌آباد این شهرستان تخریب شدند

محمد نوذری امروز در ستاد مبارزه با زمین‌خواری در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در دولت یازدهم از ادامه کار بسیاری از ساخت و سازهای غیرقانونی و غیرمجاز جلوگیری به عمل آمده است.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه بیش از 60 مزرعه شیلات که به صورت غیرقانونی ایجاد شده بودند در منطقه کاوند و بهشت‌آباد این شهرستان تخریب شدند، افزود: همچنین از اجرای 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان نیز جلوگیری به عمل آمد و 60 پرونده نیز در کمیسیون ماده 99 در حال پیگیری داریم.

نوذری با تأکید بر اینکه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز خوب و به جا است ولی در برخی جاها می‌توان تدبیر کرد، گفت: برخی از این ساخت و سازها در گذشته انجام شده‌اند که باید همان زمان از ادامه کار آن‌ها جلوگیری می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: همگی چه دستگاه‌های اجرایی و چه دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داده‌ایم پس باید با یکدیگر تعاون داشته باشیم، همچنین با بحث و تبادل نظر و بهره بردن از تجربیات دیگران می‌توانیم گام‌های مؤثری در برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی و تصرفات عدوانی برداریم

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید