قائم مقام شیلات کشور با یک هیات از بهبهان بازدید کرد

یک‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۷ بازدید
قائم مقام شیلات کشور با یک هیات از بهبهان بازدید کرد

دکتر حقیقی قائم مقام شیلات کشور با اتفاق هیاتی از ظرفیت های آبزی پروری بهبهان بازدید کرد .اگر مسئولین شهرستان همکاری کنند بهبهان از لحاظ آبزی پروری در سطح کشور ممتاز میشود

به دعوت اداره شیلات شهرستان بهبهان دکتر حقیقی قائم مقام سازمان شیلات کشور ،دکتر عبدالحی معاون آبزی پروری سازمان شیلات کشور و دکتر خون میرزایی مدیر کل شیلات خوزستان به بهبهان سفر کردند و از ظرفیت های این شهرستان بازدید کردند.

پس از آن تشکیل جلسه با فرماندار ، ریس ادارات جهاد، امور آب شرق،محیط زیست و شبکه آبیاری مارون از نقاط مختلف شهرستان از جمله استخرهای ذخیره آب کشاورزی ،سدهای مارون ،اریوبرزن و شهدا سرکشی و راهکاری توسعه این صنعت را بررسی کردند.

دکتر مجید شکاری مدیر اداره شیلات بهبهان در حاشیه این سفر گفت : انشاالله حضور مسئولین کشوری و استانی شیلات قدم بزرگی در جهت فعال شدن فعالیت های شیلاتی این شهرستان باشد و بیش از پیش شاهد رونق و سرمایه گذاری در آن باشیم.

وی در ادامه بهبهان را منطقه ای بکر از لحاظ فعالیت های شیلاتی دانست و تاکید کرد : اگر مسئولین شهرستانی همدلی و همکاری نمایند در آینده بهبهان از لحاظ آبزی پروری به جایگاهی که در حد اندازه اسم بهبهان هست خواهد رسید

منبع : دانا

دیدگاه خود را بیان کنید