اشتغال 50 نفر در فعالیت های شیلاتی بندرعباس

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۷ بازدید
اشتغال 50 نفر در فعالیت های شیلاتی بندرعباس

رئیس شیلات بندرعباس گفت: برای 50 نفر در استان در فعالیت های شیلاتی از جمله شناورهای صیادی و صنایع شیلاتی شغل ایجاد شده است

نادر کرمی سه شنبه افزود: روند ایجاد اشتغال در شیلات همواره پویا بوده که این مهم نشان از تاثیرگذاری شیلات در شهرستان بندرعباس دارد.
وی بیان داشت: شیلات شهرستان با برخورداری از بنادر مناسب جهت انجام تدارکات شناورهای کلاس لنج - قایق و کشتی، وجود بازار عرضه بهداشتی آبزیان، دسترسی به صیدگاه میگوی تجاری، وجود ظرفیت مناسبی از صنایع شیلاتی و وجود جامعه صیادی غنی و بزرگ تاکنون نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای هرمزگان داشته است.

رئیس شیلات بندرعباس اظهارکرد: وجود سایت های پرورش میگو و ارتقای پیوسته سطح کشت این سایت ها و همچنین راه اندازی و ایجاد بسترهای پرورش سایر آبزیان مانند پرورش ماهی سوف در استخرهای خاکی نشان از توانمندی شیلاتی شهرستان در استان دارد که در آینده ای نزدیک شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش آن خواهیم بود.
کرمی از ایجاد اشتغال به عنوان یک وظیفه ملی یاد کرد و گفت: این مهم و همچنین حمایت از توسعه و سرمایه گذاری به ویژه در مباحث اقتصاد مقاومتی همواره در دستورکار شیلات هرمزگان قرار داد.
شهرستان بندرعباس با برخورداری از 120 کیلومتر نوار ساحلی نقش مهمی در فعالیت های شیلاتی استان هرمزگان دارد

منبع : ایرنا

دیدگاه خود را بیان کنید