مركز فروش كالاهای ايرانی در كشور عمان راه اندازی می شود

پنج‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۰ بازدید
مركز فروش كالاهای ايرانی در كشور عمان راه اندازی می شود
مديركل جذب و حمايت از سرمايه گذاری استانداری هرمزگان از راه انداری مركز فروش كالای ايرانی در كشور عمان خبر داد

مسعود پاكزاد در ديدار با هئيت سرمايه گذار از كشور عمان با تشريح ظرفيت های استان سرمايه گذاری استان هرمزگان در زمينه های مختلف بيان کرد: استان هرمزگان از ظرفيت های بی نظيری در حوزه های معادن، صنعت، گردشگری، كشاورزی، آبزيان و ساير حوزه ها برخوردار است كه فرصت بسيار مناسبی برای سرمايه های گذاران به ويژه سرمايه گذاران كشور های همسايه در حوزه خليج فارس است.

وی افزود: جهت بازاريابی برای محصولات توليدی در استان هرمزگان و ساير نقاط كشور يک مركز خريد كالاهای ايرانی به زودی با مشاركت سرمايه گذاران ايرانی و عمانی در كشور عمان راه اندازی می شود.

مديركل جذب و حمايت از سرمايه گذاری استانداری هرمزگان تصريح كرد: مركز خريد كالای ايرانی به مساحت دو هكتار به زودی در كشور عمان احداث می شود تا تجار و توليد كنندگان ايرانی به ويژه تجار استان هرمزگان به راحتی جهت فروش محصولات خود اقدام كنند.

پاكزاد خاطرنشان كرد: مركز خريد كالای ايرانی در راستای شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با هدف حمايت از توليد ملی با هدايت و حمايت استانداری هرمزگان راه اندازی می شود.

وی در خصوص مزايای راه اندازی مركز خريد كالاهای ايرانی در كشور عمان، بيان کرد: اين اقدام سبب معرفی كالاها، اجناس و محصولات ايرانی به سرمايه گذاران خارجی و همچنين موجب ارز آوری برای كشور می شود.

مديركل جذب و حمايت از سرمايه گذاری استانداری هرمزگان اضافه کرد: به زودی هیئتی از سرمايه گذاران استان هرمزگان جهت آشنايی با ظرفيت های سرمايه گذاری كشور عمان عازم اين كشور می شوند

منبع : مهر

دیدگاه خود را بیان کنید