تعیین تکلیف پرورش ماهی های فاقد مجوز کج دار مریض باقی مانده است

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۴ بازدید
تعیین تکلیف پرورش ماهی های فاقد مجوز کج دار مریض باقی مانده است

مدیرکل محیط زیست خوزستان گفت: شیلات اراده ای برای مباحث مربوط به تعیین تکلیف پرورش ماهی های فاقد مجوز، ندارد و هیچ ورودی صورت نگرفته و کار کج دار مریض باقی مانده است.

احمدرضا لاهیجان زاده در نشست کارگروه حفاظت کیفی رودخانه کارون خطاب به مدیرکل شیلات خوزستان عنوان کرد: مجموعه شما اراده ای برای مباحث مربوط به تعیین تکلیف پرورش ماهی های فاقد مجوز، ندارد و هیچ ورودی صورت نگرفته و کار کج دار مریض باقی مانده است.

وی ادامه داد: پیگیری مصوبات بند اول جلسه بود که از این وضعیت به هیچ وجه راضی نیستیم؛ بند دوم تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب های شوشتر و دزفول و عدم رفع نواقص تصفیه خانه فاضلاب شهری شوشتر، افتتاح تصفیه خانه شرق که به تأخیر می افتاد ولی ظاهرا با پیمانکاران و معارضان مشکل دارند، ساماندهی و لایروبی رودخانه کارون نی زدائی و ساماندهی ورودی های فاضلاب به ویژه در محدوده شهر اهواز، تعیین تکلیف کارگاه های پرورش ماهی بدون مجوز نیز از دیگر دستورکارهای این جلسه است.

مدیرکل محیط زیست خوزستان در ارتباط با پارک شهروند گفت: جنگل بین 200 تا 300 هکتار هست که شهرداری هم ایستگاه پمپاژ کرده ولی جنگل در حال از بین رفتن است که تقاضا داریم تا هرچه سریعتر این ایستگاه پمپاژ فعال شود.

لاهیجان زاده در رابطه با طرح تحقیقاتی در مورد سد گتوند به عنوان یکی دیگر از دستورکارهای جلسه گفت: تأثیرگذاری نمک در آب و فلزات سنگینی که در آن وجود دارد را مورد آزمایش قرار داده و همچنین این مسئله که از روش های ایزوتوپی سهم نمک وارد شده به رودخانه از طریق منابع مختلف را بررسی کردیم

منبع : برنا

دیدگاه خود را بیان کنید