صیادان بوشهری ۱۷۷ تن میگو صید کردند

پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۵ بازدید
صیادان بوشهری ۱۷۷ تن میگو صید کردند
مدیر شیلات شهرستان بوشهر گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ صیاد شهرستان بوشهر در ۹ روز گذشته با استفاده از ۷۰۰ شناور قایق و لنج صیادی ۱۷۷.۸ تن میگو صید کردند.

حسن احمدی با بیان اینکه صیادان استان بوشهر از 4 مردادماه صید میگو را در آبهای استان بوشهر آغاز کردند اظهار داشت: در شهرستان بوشهر 706 شناور شامل 386 قایق و 320 لنج صیادی برای صید میگو مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه تعداد روزهای دریاروی برای لنج‌های صیادی در صید میگو در بوشهر افزایش یافته است، گفت: مدت زمان دریاروی لنج‌های صیادی در شهرستان بوشهر از 72 ساعت به 96 ساعت افزایش یافته است.

مدیر شیلات شهرستان بوشهر با اشاره به صید میگوی لنج‌های صیادی در آب‌های شهرستان بوشهر افزود: یک‌هزار و 200 صیاد شهرستان بوشهر در 9 روز گذشته با استفاده از 700 شناور قایق و لنج صیادی 177.8 تن میگو صید کردند.

احمدی از استقرار 55 درصد شناورهای استان بوشهر در محدوده بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: از یک‌هزار و 602 فروند شناور لنج و قایق و 10 کشتی صیادی استان بوشهر 55 درصدشان در شهرستان بوشهر مستقر هستند.

وی با اشاره به تجهیز 8 بندر صیادی برای تخلیه میگو صیدان بوشهری افزود: صیادان برای تخلیه صید میگوی خود به 8 بندر صیادی مراجعه می‌کنند که امکانات لازم برای تخلیه صید شناورها در بنادر صیادی فراهم است

منبع : افکار نیوز

دیدگاه خود را بیان کنید