استقرار اداره شیلات در محمودآباد

دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۹ بازدید
استقرار اداره شیلات در محمودآباد

فرماندار محمودآباد از استقرار اداره شیلات در این شهرستان خبر داد.

یحیی یوسف‌پور عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبار 107 میلیارد ریالی مصوب شد و با تخصیص این اعتبار گام موثری در راستای توسعه زیرساخت‌های محمودآباد برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه مدیران به شعار اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: تمامی مدیران شهرستان تا پایان سال یک پروژه عمرانی در حوزه اقتصاد مقاومتی را باید به ثمر برسانند و اجرای پروژه‌های عمرانی اقتصاد مقاومتی از سوی مدیران دستگاه‌ها جزء شاخص ارزیابی عملکرد مدیران در پایان سال محسوب می‌شود


فرماندار محمودآباد با بیان اینکه آمار و اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اگر کشوری بخواهد در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشرفت کند باید از آمار و ارقام دقیق بهره‌مند باشد و در همین راستا سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهرماه به شکل اینترنتی و 25 مهر به صورت حضوری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مسؤول ظرفیت گردشگری در محمودآباد را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: دریا، جنگل، صنایع دستی، آب‌بندان‌ها و ... از ظرفیت‌هایی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

یوسف‌پور تصریح کرد: به دنبال احداث موزه تاریخی، مردم‌شناسی در سطح شهرستان هستیم تا با تحقق این مهم گردشگران این حوزه نیز به این شهرستان جذب شوند.

وی با اشاره به 33 کیلومتر ساحل شهرستان محمودآباد و فعالیت بیش از هفت شرکت تعاونی ماهیگیری پره در ساحل این شهرستان از استقرار اداره شیلات در محمودآباد خبر داد و گفت: با رایزنی و پیگیری‌های به‌عمل آمده تا پایان پاییز امسال این اداره در محمودآباد مستقر می‌شود.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید