مرکز پرورش ماهی در دزفول ساخته می‌شود

چهار‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۶۳ بازدید
مرکز پرورش ماهی در دزفول ساخته می‌شود

فرماندار ویژه دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و متناسب با نیازهای شهرستان مرکز پرورش ماهی در دزفول ساخته می‌شود

حبیب‌الله آصفی امروز در نشست شورای اشتغال و سرمایه گذاری دزفول در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: دزفول در بخش کشاورزی دارای یک ظرفیت و استعداد مناسب و منحصر به فرد است و در صورت توجه به این ظرفیت، می‌توان زمینه پیشرفت و عمران شهرستان را بیش از گذشته فراهم کرد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای این استعداد و ظرفیت، بخش پرورش ماهی بوده که علاوه بر افزایش تولید داخلی، زمنیه گسترش فرصت‌های شغلی و توان اقتصادی اقشار مختلف را فراهم می‌کند به همین جهت، باید به آن بیش از گذشته توجه کرد.

فرماندار ویژه دزفول عنوان کرد: با توجه به ظرفیت ویژه این شهرستان در زمینه شیلات، دزفول می‌تواند به بزرگ‌ترین مرکز پرورش ماهی خاویاری اوزن برون کشور تبدیل شود که باید به دنبال مسیر توسعه و رونق اقتصادی شهرستان از این مسیر بود.

وی گفت: متناسب با همین ظرفیت و توان و با پیگیری‌های صورت گرفته مرکز پرورش ماهی در دزفول ساخته می‌شود و شاهد افزایش تولید محصولات این عرصه در شهرستان خواهیم بود.

آصفی بیان کرد: با همکاری سازمان آب و برق خوزستان،50 هکتار زمین در منطقه شوهان برای راه اندازی مرکز پرورش ماهی اوزن برون و قزل آلا از ماهیان سردابی اختصاص یافته است.

وی افزود: با راه اندازی این مرکز، بیش از 240 فرصت شغلی در شهرستان ایجاد و شاهد کاهش محرومیت شهرستان در عرصه اشتغال و گسترش توان اقتصادی و تولیدی دزفول خواهیم بود.

فرماندار ویژه دزفول خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری بخش خصوصی ساخته و با توجه به اختصاص زمین مورد نیاز به زودی شاهد آغاز روند ساخت و بهره برداری از آن خواهیم بود.

منبع : تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید