دوره آموزشی توانمند سازی ناظرین فنی بخش شیلات نظام مهندسی استان فارس

چهار‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۷۳ بازدید
دوره آموزشی توانمند سازی ناظرین فنی بخش شیلات نظام مهندسی استان فارس

اجرای دوره آموزشی توانمند سازی ناظرین فنی بخش شیلات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

با همکاری مدیریت شیلات فارس و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان دوره آموزشی توانمند سازی ناظرین فنی نظام مهندسی کشاورزی در بخش شیلات در محل مرکز آموزش بعثت سازمان جهاد کشاورزی فارس برگزار شد.

مدیر شیلات استان هدف از اجرای این دوره را به روز رسانی اطلاعات علمی و عملی ناظرین در راستای افزایش بهره وری در مزارع پرورش ماهیان سردابی عنوان نمود و افزود انتظار می رود در پایان این دوره آموزشی ناظرین به عنوان یکی از بازوان اجرای شیلات استان در راستای ارتقای سطح تولید در استان عمل نموده و ضمن ترویج تولید مبتنی بر علم روز بتوانند بخشی از وظایف مورد تصدی شیلات را در چار چوب سازمان نظام مهندسی کشاورزی اجرایی نمایند.
وی همچنین گفت: طی این دوره 22 نفر از کارشناس سازمان نظام مهندسی از 100 ساعت آموزش تئوری و عملی برخوردار شده اند. نکته مهم پراکنش مناسب کارشناس در سطح استان بوده که شهرستان های آباده ، مرودشت ، شیراز، سپیدان ، فیروزآباد و داراب را مورد پوشش قرار می دهد.
فلاحی در پایان اظهار امیدواری نمود با تداوم اجرای دوره های مناسب آموزشی قدم اول در بهبود وضعیت مزارع با توجه به وضعیت بحرانی آب در استان و ارائه راهکارهای علمی و عملی به مزارع و هچنین همکاری و همراهی بیشتر با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در راستای اهداف عالیه سازمان جهاد کشاورزی فارس را شاهد باشیم.
منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید