بهره برداری از پروژه های آبزی پروری در علی آباد کتول

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۳ بازدید
بهره برداری از پروژه های آبزی پروری در علی آباد کتول

اداره کل شیلات گلستان با بهره برداری از پروژه های آبزی پروری در علی آباد کتول به استقبال فجر انقلاب اسلامی رفت

هم زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، دو پروژه مهم آبزی پروری در شهرستان علی آباد کتول با حضور معاون آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان، فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان علی آباد کتول افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

معاون آبزی پروری شیلات استان در مراسم متمرکز افتتاح پروژه های آبزی پروری شیلات استان، با اعلام این خبر گفت: دو پروژه پرورش ماهی سردابی در دو روستای چه جا و الستان از توابع شهرستان علی آباد کتول با ظرفیت تولید 44 تن افتتاح شد.

محمود سقلی با بیان میزان اعتبار هزینه شده در این دو پروژه بیان داشت: میزان اعتبار هزینه شده در این دو پروژه 17598 میلیون ریال بوده است که از این میزان 15434 میلیون ریال آن آورده شخصی و 2164 میلیون ریال باقی مانده در قالب تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاران اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اشتغال زایی این دو پروژه تصریح کرد: با افتتاح این دو پروژه به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 32 نفر از جوانان استان اشتغال زایی شده است.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات استان در پایان با بیان این که اعتباری بالغ بر 27123 میلیون ریال صرف این 4 پروژه شده است، یادآور شد: با افتتاح 4 پروژه آبزی پروری در دهه مبارک فجر امسال تولیدی بالغ بر 70 تن گوشت ماهیان سردابی و 600 هزار قطعه بچه ماهی در استان انجام و برای 68 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

گفتنی است در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال 4 پروژه در زمینه پرورش ماهیان سردابی در استان افتتاح شد که دو پرورژه در شهرستان علی آباد کتول ، یک پروژه در شهرستان آزادشهرو یک پروژه نیز در شهرستان گرگان بوده است

منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید