دیدار هیات نظارت و قرنطینه دامپزشکی روسیه با نمایندگان حوزه صادرات فراورده های آبزیان

سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵  ۰ نظر   ۵۷ بازدید
دیدار هیات نظارت و قرنطینه دامپزشکی روسیه با نمایندگان حوزه صادرات فراورده های آبزیان

دیدار هیات نظارت و قرنطینه دامپزشکی روسیه با نمایندگان شرکت های بخش خصوصی ایران در حوزه صادرات فراورده های لبنی و آبزیان در سازمان دامپزشکی کشور

دکتر علی صفر ماکنعلی : توجه به رشد و توسعه صادرات دو کشور با رعایت قوانین بهداشتی ، در دستور کار طرفین قرار دارد و هر دو طرف تلاش خود را برای برطرف نمودن موانع احتمالی بکار بسته اند.
صبح روز سه شنبه 24 اسفند ماه 95 به دعوت نمایندگان شرکت های بخش خصوصی ایران در حوزه صادرات فراورده های لبنی و آبزیان دیدار و گفتگو کردند.
دکتر علی صفر ماکنعلی در این دیدار اظهار داشت: توجه به رشد و توسعه صادرات دو کشور با رعایت قوانین بهداشتی ، در دستور کار طرفین قرار دارد و هر دو طرف تلاش خود را برای برطرف نمودن موانع احتمالی بکار بسته اند.

دکتر آرتم داوش ، معاون سازمان نظارت و قرنطینه دامپزشکی روسیه نیز پس از استماع مشکلات و پیشنهادات نمایندگان شرکت های بخش خصوصی ایران در حوزه صادرات فراورده های لبنی و آبزیان، تمامی مشکلات مطرح شده را قابل حل ارزیابی کرد و گفت : در جلسات کارشناسان سازمانهای دامپزشکی ایران و روسیه مشکلات طرح شده را بررسی و در جهت رفع آنها تلاش خواهیم کرد. دکتر داوش در ادامه افزود: صادرکنندگان ایرانی می توانند الزامات بهداشتی واردات محصولات از روسیه را از وبگاه کمیسیون اوراسیا مشاهده نمایند . وی همچنین در خصوص تسهیل فرایندها و روند صدور گواهی و مجوزهای بهداشتی واردات به کشور روسیه قول همکاری مساعد داد و گفت : مسائل گمرکات و قیمت ها خارج از اختیار و پیگیری هیئت روسی است.

آقایان ی گور واسیلینیک ، کارشناس سازمان نظارت و قرنطینه دامپزشکی روسیه و رستم مراد علی اف ، معاون بخش اقتصادی بازرگانی روسیه در ایران و خانم سارا بهمن از دیگر اعضای هیئت روسی بودند

منبع: روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور

دیدگاه خود را بیان کنید