گشایش نمایشگاه تخصصی تجهیزات و ادوات کشاورزی در اردبیل

چهار‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۵ بازدید
گشایش نمایشگاه تخصصی تجهیزات و ادوات کشاورزی در اردبیل

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، تجهیزات آبیاری، ادوات و ماشین آلات کشاورزی دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته در محل نمایشگاه دائمی اردبیل گشایش یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور تقویت تولیدات داخلی و استفاده از آنها برگزار می شود.

عدیل سروی افزود: در این نمایشگاه 47 شرکت داخلی تولیدات خود را در زمینه تجهیزات آبیاری بارانی، تولید ماشین آلات کشاورزی و تولید نهاده ها در معرض نمایش گذاشته اند.
وی با بیان اینکه ۱۵ استان اردبیل، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، همدان، مازندران، گلستان، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، مرکزی، البرز، زنجان و کردستان حضور دارند، گفت: همچنین سه شرکت خارجی از کشورهای انگلستان، هلند و هندوستان در این نمایشگاه شرکت دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: این نمایشگاه همه روزه از 21 تا ۲۴ شهریورماه از ساعت 16 تا 22 شب در نمایشگاه دائمی اردبیل دایر است و عموم بهره بردارن و دست اندرکاران تولید در بخش کشاورزی و امور دام می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

سروی افزود: غرفه بانک کشاورزی استان اردبیل نیز در این نمایشگاه برای پرداخت تسهیلات کم بهره در کمترین زمان ممکن خدمات ارائه می کند که همین امر سبب خرید آسان را برای بهره برداران با استفاده از تسهیلات بانکی فراهم می آورد.

منبع : صدا و سیما

دیدگاه خود را بیان کنید