هماهنگی با نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای هرچه بهترطرح دریابست

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۶ بازدید
هماهنگی با نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای هرچه بهترطرح دریابست

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از انجام هماهنگی های شیلات استان با نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای طرح دریابست یکم لغایت دهم مهرماه در آبهای هرمزگان خبر داد

مسعود بارانی با اشاره به نشست مشترک اداره کل شیلات هرمزگان با معاونین اطلاعات و عملیات نیروی دریایی سپاه،نیروی دریایی ارتش،دریابانی و نیروی انتظامی استان گفت: خوشبختانه این مدافعان مرز و بوم ایران اسلامی همکاری ها و مساعدت های خوبی با مجموعه شیلات هرمزگان در راستای حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان داشته اند.

وی افزود: در این نشست مقرر شد یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از حمایت های نیروهای انتظامی و نظامی در دریا و خشکی در راستای برخورد با شناورهای متخلف که در ایام دریابست اقدام به فعالیت صیادی می کنند برخوردار شود.

بارانی تصریح کرد: وجود بنادر صیادی متعدد و فعال استان هرمزگان و بیش از هزار و 400 کیلومتر نوار ساحلی،فعالیت بالای صیادی می طلبد نیروی های نظامی و انتظامی استان در راستای اجرای دریابست با هدف حفظ ذخایر آبزیان به ویژه میگو اقدامات هم افزایی مطلوبی همچون گذشته داشته باشند.

در ادامه معاون صید شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان با نمایندگان و جمعی از صیادان استان در راستای مشارکت هرچه بیشتر این عزیزان در اجرای طرح دریابست دیدار داشتند.

گفتنی است دریابست به معنای عام به حالت تعلیق درآوردن فعالیت ماهیگیری و صیادی در زمان و مکان خاص جهت حفظ و پایداری ذخیره و کاهش فشار صید بی رویه بر ذخیره آبزیان است که در آبهای استان هرمزگان پیرو مصوبه کمیته صید استان یکم لغایت دهم مهرماه به اجر در خواهد آمد.

منبع : برنا

دیدگاه خود را بیان کنید