کارخانه تولید خوراک آبزیان در پلدختر احداث می‌شود

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۳ بازدید
کارخانه تولید خوراک آبزیان در پلدختر احداث می‌شود

استاندار لرستان گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای حل و فصل موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران باید از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

هوشنگ بازوند عصر امروز در نشست بررسی و حل و فصل برخی سرمایه‌گذاران گلخانه و شیلات در لرستان بیان کرد: باید موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران برطرف شده و دستگاه های مسئول نیز باید از تمام ظرفیت خود برای تحقق این هدف استفاده کنند.

وی ادامه داد: برای احداث بازارچه و رستوران طبخ آبزیان در خرم‌آباد مکان مورد نیاز تهیه شده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلات احتمالی آن برطرف خواهند شد.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری جدید در بخش تولید خوراک آبزیان در پلدختر با همکاری فرمانداری شروع می‌شود، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته فرمانداری پلدختر شرایط را برای تامین مکان مورد نیاز برای احداث این واحد تولید خوراک مهیا می‌کند.

بازوند گفت: چرا که این سرمایه‌گذار اکنون در حوزه تولید خاویار و کشت گلخانه‌ای در پلدختر در حال فعالیت بوده و سرمایه‌گذاری زیادی را نیز انجام داده و خواسته‌های وی در موارد قبلی نیز مورد پی‌گیری و تعیین تکلیف قرار گرفته است.

وی ادامه داد:️ در مورد فاز اول گلخانه دورود نیز اعتبار استانی مورد نیاز را تامین خواهیم کرد و اداره کل محیط‌زیست نیز باید با در نظر گرفتن تمامی جوانب قانونی در این راستا پای کار باشد.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید