کلنگ‌زنی مجتمع آبزی‌پروری دزفول از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

پنج‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۰ بازدید
کلنگ‌زنی مجتمع آبزی‌پروری دزفول از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تقسیم و توزیع عادلانه ثروت و عدالت اجتماعی در تمام نقاط دزفول، گفت: کلنگ‌زنی مجتمع آبزی‌پروری دزفول از مصادیق اقتصاد مقاومتی است

غلامرضا شریعتی ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع آبزی‌پروری شمال خوزستان، اظهار کرد: شهرستان دزفول دارای ظرفیت‌های بزرگ خدادادی چون زمین، آب و وسعت جغرافیایی است.

وی در ادامه عنوان کرد: این ظرفیت‌های بزرگ و عظیم خدادادی در کمتر جایی از استان خوزستان دیده می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: مردم دزفول باید بیشتر از گذشته نسبت به این ظرفیت‌های عظیم خدادای همت داشته باشند و از آن به صورت درست استفاده و بهره ببرند.

شریعتی بیان کرد: کلنگ‌زنی پروژه مجتمع آبزی‌پروری دزفول از نمونه‌های بارز شکرگذاری این نعمت و ظرفیت‌های عظیم خدادادی است و کلنگ‌زنی این پروژه از مصادیق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان کرد: شهرستان دزفول باید با توسعه شیلات و احداث اینچنین طرح‌ها، علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش تولید، در بحث صادرات نیز عملکرد بی‌نظیری داشته باشد.

شریعتی خاطرنشان کرد: از همه افراد، دستگاه‌ها و کسانی که برای کلنگ‌زنی این پروژه تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم که در آینده نزدیک دیگر فازهای این طرح کلنگ‌زنی شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم توزیع ثروت و عدالت اجتماعی در تمام نقاط دزفول، گفت: باید در مناطق محروم دزفول مانند سردشت و شیهون با توجه به شرایط، پروژه‌های اجرا شود، چرا که با این وجود ثروت به صورت عادلانه در تمام نقاط شهرستان توزیع خواهد شد.

وی در پایان گفت: مسؤولان در راستای تحقق شعار سال با هم همدلی و همکاری داشته باشند

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید