لزوم تسریع در صدور مجوزهای زیست محیطی سایت های پرورش میگو

چهار‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۳ بازدید
لزوم تسریع در صدور مجوزهای زیست محیطی سایت های پرورش میگو

بدون شک دستگاه های اجرایی ذی ربط همه تلاش خور را در جهت رفع موانع تولید وپرورش میگو به کار بسته اند.

به نقل از شیلات هرمزگان، مجید وفادار در دیدار با مدیرکل شیلات هرمزگان، بااشاره به اهمیت تولید و اشتغال و همچنین رعایت بر اصول حفاظت از محیط زیست گفت: تسریع در صدور مجوزهای زیست محیطی سایت های پرورش میگو با توجه به ظرفیت های خوب شیلاتی استان هرمزگان به ویژه در بخش آبزی پروری با اولویتی ویژه دردستور کار قرار دارد.

گفت: بدون شک دستگاه های اجرایی ذی ربط همه تلاش خور را در جهت رفع موانع تولید وپرورش میگو به کار بسته اند.

سید پرویز محبی در ادامه این نشست با اشاره به شعار سال ((اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال)) گفت: امید است با تعامل های سازنده ای که در بین ادرات استان و ذی ربط با توسعه آبزی پروری روبه افزایش در سال جاری و سال های آینده شاهد رونق بیش از پیش تولید و اشتغال در استان هرمزگان باشیم.

وی گفت: با رایزنی های انجام شده با اداره محیط زیست و همچنین پیگیری های صورت گرفته در حال یافتن راه حلی جهت فراهم شدن امکان توسعه پرورش میگو هستیم تا در سالی که با نام ((اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال)) مزین شده است شاهد افزایش قابل قبولی در تولید و اشتغال باشیم.

استان هرمزگان در سال ۹۵ با تولید بالغ بر ۲۵۵هزار تن انواع آبزیان توانسته بیش از ۴۳ درصد از تولیدات شیلاتی کشور و همچنین رتبه اول تولیدات شیلاتی کشور در سال ۹۵ را به خود اختصاص دهد

منبع : مهر

دیدگاه خود را بیان کنید