عرضه اندام خوشه قزل‌آلای مازندران در نمایشگاه بین‌المللی شیلات

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۲ بازدید
عرضه اندام خوشه قزل‌آلای مازندران در نمایشگاه بین‌المللی شیلات

خوشه صنعتی قزل‌آلای سبز مازندران در نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع وابسته در منطقه آزاد انزلی عرضه اندام کرد

کامران علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تقویت خوشه یکی از اولویت در مباحث صنایع کوچک بوده که علاوه بر بکارگیری نیروی انسانی، به افزایش پایدار درآمد نیز کمک می‌کند.
وی افزود: کاهش هزینه‌ها، تقویت رقابت‌پذیری، بازار‌های هدف، سودآوری و درنهایت توسعه پایدار، از ویژگی‌های خوشه صنعتی است

علی پور گفت: حضور خوشه صنعتی در نمایشگاه‌های بین‌المللی در استان‌های مجاور، به دلیل دسترسی به بازار‌های کشور‌های همسایه، موجب می‌شود سیاست فروش و بازاریابی، بستری مناسب یافته و امکان آزاد شدن همه پتانسیل استان فراهم شود.


وی افزود: با تشکیل کنسرسیوم صادراتی، با ایجاد شبکه تأمین مواد اولیه، شبکه توزیع و شبکه فروش از خوشه، زمینه تولید راحت‌تر و ارزان‌تر محصولات و رساندن آن‌ها به دست مصرف‌کننده، فراهم می‌شود.


مدیرعامل خوشه قزل‌آلای سبز آمل نیز گفت: نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع وابسته، از ۱۰ مرداد تا ۱۳ مرداد در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار شد.


قلی پور افزود: توجه به مزایا، بهره‌وری و همگرایی، آشنایی با ظرفیت‌ها برای توسعه صنایع، عملیاتی نمودن سیاست اقتصاد مقاومتی و معرفی ظرفیت و پتانسیل استان در مباحث شیلات و آبزی‌پروری، از اهداف حضور در نمایشگاه است

منبع : باشگاه خبرنگاران

دیدگاه خود را بیان کنید