همکاری پلیس چابهار با یگان حفاظت شیلات

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۰ بازدید
همکاری پلیس چابهار با یگان حفاظت شیلات

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه نظم و امنیت پایه و اساس توسعه و پیشرفت یک جامه است، گفت: نیروی انتظامی نوک پیکان مبارزه با مخلان نظم و امنیت در جامعه است.

سرهنگ کیخا در جلسه تعاملی با مدیر کل شیلات شهرستان اظهار کرد: خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران در این شهر بندری افتخار بزرگی است که خداوند متعال نصیب بنده و همکاران پر تلاشم کرده است.

وی افزود: امنیت اولین گام موثر در پیشرفت و توسعه و سرمایه گذاری است که با تلاش و شبانه روزی و همراهی مردم و مسئولین توانسته‌ایم این آرامش را به شهروندان هدیه کنیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پیشگیری از جرایم اولویت کاری پلیس است، تصریح کرد: اعتماد مردم به پلیس زمانی محقق می‌شود که مردم آرامش و احساس امنیت را بطور ذهنی و فکری درک نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان خاطر‌نشان کرد: همکاری پلیس با یگان حفاظت شیلات ادامه دارد و با بکارگیری تمام توان و تجهیزات با متخلفان و سودجویان به منظور حمایت از پرورش دهندگان آبزیان مجاز برخورد قاطع خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه مدیرکل شیلات شهرستان چابهار گفت: امنیت و آرامش محور اصلی سرمایه گذاری‌، پیشرفت و توسعه است که این نعمت در سایه تلاش و اقتدار و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی شامل حال شهروندان و مسافران شهرستان چابهار شده است.

منبع : ایسنا

دیدگاه خود را بیان کنید