اقدام به ارائه بیمه نامه شرکت های تعاونی قبل از آغاز فصل صید

یک‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۷۶ بازدید
اقدام به ارائه بیمه نامه شرکت های تعاونی قبل از آغاز فصل صید

هم زمان با آغاز فصل صید از آب های استان گلستان، معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان، طی جلسه هماهنگی آغاز صید، با شرکت های تعاونی صید پره استان، بر ارائه بیمه نامه توسط این شرکت ها تایید کرد

مهندس یحیایی گفت: مسئله بیمه(شناورها، مسئولیت) از مهم ترین موضوعات است که شرکت های تعاونی صید پره باید به آن توجه داشته باشند و همه شرکت ها باید قبل از آغاز فصل صید بیمه نامه شناورها و مسئولیت صیادان خود را ارائه دهند.
وی با اشاره به حوادث و مشکلاتی که در حوزه صید و صیادی وجود دارد تصریح کرد: هر ساله حوادث و اتفاقاتی در حین کار برای صیادان پیش می آید که شرکت تعاونی ها باید با بیمه صیادان حداقل از ضررهای مالی که به این عزیزان وارد می شود جلوگیری کنند.

مهندس یحیایی تاکید کرد: روزهای آغاز صید بیشتر از سایر زمان ها آبستن حوادث و اتفاقات صیادی است که بیمه می تواند در صورت بروز حوادث کمک زیادی به صیادان و شرکت های تعاونی نماید.
وی با تاکید بر نیاز اتحادیه ماهیگیران پره به مشاور حقوقی بیان داشت: وجود یک مشاور حقوقی در اتحادیه پره می تواند کمک خوبی جهت راهنمایی های لازم هنگام انعقاد قراردادها نماید و در نتیجه کارکرد شرکت ها بهتر خواهد شد.
معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان در پایان با اشاره به زمان و قوانین صید تصریح کرد: از هنگام طلوع آفتاب زمان صید آغاز می شود و پایان آن در منطقه میانکاله 11 شب و در گمیشان 9 شب خواهد بود. استاندار تور پره نیز 3 ماه اول 30 میلی متر و پس از آن هم باید 33 میلی متر باشد.
منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید