گیلان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه شیلات و تولید خاویار دارد

پنج‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۱ بازدید
گیلان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه شیلات و تولید خاویار دارد

معاون اقتصادی سفارت کره‌جنوبی گفت: بازار سرمایه‌گذاری ایران بسیار وسیع است و استان گیلان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری به‌ویژه در زمینه شیلات و تولید خاویار دارد

یونگ سوک کیم عصر امروز در نشست با شهردار رشت در شهرداری این شهر با اشاره به برگزاری نشستی پیرامون افزایش روابط سرمایه‌گذاری میان رشت و سرمایه‌گذاران کره‌ای اظهار داشت: گیلان بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری به‌ویژه در زمینه شیلات و تولید خاویار دارد.

معاون اقتصادی سفیر کره‌جنوبی در ایران با بیان اینکه می‌توان در گیلان روی صنایعی مانند قطعات خودرو و صنایع شیمیایی نیز سرمایه‌گذاری کرد افزود: دولت، شهرداری رشت و شرکت‌های خصوصی همکاری خوبی جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی در رشت دارند.

کیم با اشاره به اینکه به‌دنبال ایجاد روابط برد-برد میان رشت و سرمایه‌گذاران کره‌ای هستیم اعلام کرد: گزارش جلسات چند روزه اخیر به سئول فرستاده شده و بررسی‌های لازم جهت شروع سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه انجام می‌شود‌.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز فرهنگ کسب و کار نسبت به گذشته تغییر کرده است اظهار داشت: به‌دنبال آن هستیم تا با ایجاد هم‌افزایی میان شهرداری رشت و سرمایه‌گذاران کره‌جنوبی مدل‌های جدید کسب کار را ارائه دهیم.

معاون اقتصادی سفیر کره‌جنوبی در ایران با اشاره به وجود امکان سرمایه‌گذاری در زمینه‌های فناوری و تکنولوژی در رشت بیان کرد: بازار سرمایه‌گذاری ایران بسیار وسیع است و علاه بر آن باید بازار 100 میلیونی اطراف ایران را نیز در نظر گرفت.

منبع : تسنیم

دیدگاه خود را بیان کنید