پیام معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو (1397)

دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۷ بازدید
پیام معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو (1397)

دکتر حسن صالحی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت با صدور پیامی خطاب به همکاران و فعالان زنجیره شیلات و آبزیان سال جدید (1397) را تبریک گفت و سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و پیروزی را برای مخاطبان آرزو نمود متن پیام به شرح زیر است

به نام خداوند بهارآفرین


یا مقلب القلوب و الابصار ......

ای که مهجوری عشاق روا می داری / عاشقان را زبر خویش جدا می داری
تشنه بادیه را هم به زلالی دریاب / به "امیدی" که در این ره به خدا می داری " حافظ "

همکاران و یاران گرامی، فعالان زنجیره شیلات و آبزیان
با سلام و احترام
خداوند منان را شاکرم که منت نهاده و توفیق ادامه حیات دنیوی را بار دیگر بر ما و شما عزیزان همکار در زنجیره صنعت شیلات مقدر فرموده تا با استعانت ازاو و به یمن الطاف بیکرانش دگر باره شاهد حلول روزی نو و احوالی بهاری در تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش امنیت غذایی باشیم. به راستی که حرکت، تحول و کوشش اجزا، عناصر ذاتی و جوهری صفات مبارکه باریتعالی بوده و در حیات و عرصه سپهر هستی، کل موجودات عالم، عیان و نهان همه محتاج آن و اجتنابی از آن ممکن نیست و همانا میوه و ثمره شیرین آن نیز در نیل به تکامل و تقریب به تعادل با توکل به او در همه اجزای عالم متبلور است .

خداوندا: درگیر و دار این حرکت و جنبش، تلاش و پویایی در سال جدید، خود را به تو می سپاریم و آرزو می کنیم که در این سال کام همه ما را به میوه و ثمره تکامل و تعقل، تدبیر و امید، تعادل و تعامل، معنویت و اخلاق، راست گفتاری و درست کرداری و نیک رفتاری شیرین و گوارا بگردانی.

بارالها: به راستی که سخن نزد توست و پیام از آن پیام آوران تو، آنچه نزد ماست حفظ امانت سخن و پیام و نیز عمل به ارزش ها و دوری جستن از گناهان است. " امید " آن داشته و آرزومندیم ما را در سال جدید نیز، همچون سال های گذشته در کنف حمایت خود قرار داده و در رهگذر راه خود، ما را هم از رهروان ثابت قدم محسوب بنمایی .
فرا رسیدن سال 1397 و آغاز " بهار هستی " را خدمت شما عزیزان همکار و یکایک اعضای خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و آرزو دارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) " سبزترین بهار هستی"، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب (مدظله و العالی) و سیاست های اجرایی دولت " تدبیر و امید" و در افق "آرامش و آسایش و رونق اقتصادی" سال جدید سرشار از موفقیت ها و پیروزی های ارزشمند برای همکاران گرانقدر، خانواده محترمتان، کلیه هموطنان عزیز و تمامی فعالان عرصه شیلات و آبزیان درکشور باشد.

دکتر حسن صالحی
معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران
منبع : روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید