68 درصد سهم اشتغال زایی آق قلا تحقق یافته است

پنج‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۸ بازدید
68 درصد سهم اشتغال زایی آق قلا تحقق یافته است

فرماندار آق قلا گفت : در بحث آبزی پروری تسهیلات ویژه ای داریم تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال 96 تعداد 19400 نفر است که از این مقدار سهم تعهد شهرستان آق قلا 1218 نفر است که با توجه به سامانه ایجاد شده 68 درصد تحقق اشتغال داشته ایم

جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا و دومین نشست فعالان اقتصادی ، تولیدکنندگان ، صادرکنندگان و صنعتگران شهرستان آق قلا برگزار شد .

در این جلسه ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان ، امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا ، مدیران استانی و شهرستانی ، فعالان اقتصادی ، تولیدکنندگان ، صادرکنندگان و صنعتگران حضور داشتند در مورد رونق کسب و کار، رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران بحث و گفتگو کردند.

ضمیر فرماندار آق قلا در این مراسم گفت : ما در اجرای سیاست های دولت مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان رونق تولید و رونق کسب و کار هستیم. به تمام تولیدکنندگان اعلام کنیم دولت به هر سرمایه گزاری که ایجاد اشتغال کند تسهیلات ویژه اعطا میکند.

وی افزود : در بحث آبزی پروری تسهیلات ویژه ای داریم تعهد استان برای ایجاد اشتغال در سال 96 تعداد 19400 نفر است که از این مقدار سهم تعهد شهرستان آق قلا 1218 نفر است که با توجه به سامانه ایجاد شده 68 درصد تحقق اشتغال داشته ایم.

فرماندار آق قلا ادامه داد :در طرح های اشتغال خانگی یا کسانی که طرح اقتصادی توجیهی دارند آمادگی اعطای تسهیلات داریم.

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه با ابراز خرسندی از بیان مسائل تولید کنندگان گفت : من امروز بسیار خوشحال شدم که تولید کنندگان بدون هیچ ترسی تمام مشکلات خود را در برابر مسئولان مطرح کردند. ما به طور حتم این صحبت ها را جمع بندی خواهیم کرد و در راستای رفع مسائل تولید کنندگان استفاده خواهیم کرد.

منبع : راه دانا

دیدگاه خود را بیان کنید