برگزاری تورصنعتی تخصصی از شیلات چابهار جهت مشاوران شهرک فناوری

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۹۴ بازدید
برگزاری تورصنعتی تخصصی از شیلات چابهار جهت مشاوران شهرک فناوری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بازدید جمعی از مشاوران کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور از خوشه صنعتی شیلات چابهار خبر داد

مسعود مهدی زاده مقدم" گفت: تورهای صنعتی با هدف آشنا سازی فعالان تولیدی وصنعتی در امور اقتصادی است تا با جدیدترین فناوری های بخش صنعت و انتقال تجربیات آشنا شوند.

وی با توجه به حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود : درهمین راستا حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با برگزاری این تورها جهت بازدید از صنایع مختلف انجام و گامی موثری جهت توسعه صنعتی در زمینه های مختلف برداشته خواهد شد.

مهدی زاده مقدم اضافه کرد: از دیگر اهداف برگزاری تور های صنعتی آشنایی واحدهای صنعتی با صنایع بزرگ و مختلف، آشنایی مدیران واحدهای صنعتی با یکدیگر، ایجاد انگیزه برای رقابت، ارتباط نزدیک واحدها با دیگر واحدهای صنعتی کشور و استفاده از تجارب واحدهای صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: برگزاری تورهای صنعتی نقش مهمی در ایجاد هم افزایی و ارتقای همکاری صنایع مختلف با یکدیگر دارند و باید از ظرفیت های بالفعل بخوبی استفاده تا بتوان گامی موثری در جهت رشدو توسعه صنعتی برداشته شود

دیدگاه خود را بیان کنید