ارائه تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش آبزی‌پروری

چهار‌شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۵ بازدید
ارائه تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش آبزی‌پروری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران صنعت آبزی‌پروری در استان بوشهر، دولت اقدام به ارائه تسهیلات کم‌بهره تا 6 درصد کرده است که می‌تواند تحولی در عرصه تولید و اشتغال در این بخش ایجاد کند

سعید زرین‌فر بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نمونه‌های برتر صنعت پرورش میگوی استان بوشهر تصریح کرد: در راستای اشتغال پایدار نگاه ویژه ای به حمایت از طرح‌هلی آبزیان در سطح استان بوشهر داریم.

وی افزود: وجود زیرساخت‌های لازو در طرح‌های پرورش آبزیان در استان یوشهر سبب شده تا با نگاه به مقوله تولید و استغال برنامه مناسب قابل اجرایی تدوین شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر تصریح کرد: وجود رتبه نخست کشوری تولید میگو در مزارع استان بوشهر به عنوان یک مزیت نقش مهمی در تولید اشتغال مرزنشینان دارد اما با توجه به این که فصل پرورش میگو پنج ماه است، باید فکری برای اشتغال افراد در ماه‌های دیگر سال کرد.

وی ادامه داد: استان بوشهر ظرفیت تولید بیش از دو برابری میگو پرورشی در استان دارد که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب در این بخش هستیم که البته نیاز است مشکلات این صنعت نیز حل شود.

زرین‌فر بیان کرد: یکی از این مشکلات موضوع تامین برق برای مزارع کشت میگو پرورشی است که به دنبال برق‌رسانی به این مزارع با کمک پرورش‌دهندگان میگو هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر بیان کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران صنعت آبزی‌پروری در استان بوشهر، دولت اقدام به ارائه تسهیلات کم‌بهره تا 6 درصد کرده است که می‌تواند تحولی در عرصه تولید و اشتغال در این بخش ایجاد کند.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید