برگزاری نخستین کلینیک سیار برون استانی جهت شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت شیلات

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۷۵ بازدید
برگزاری نخستین کلینیک سیار برون استانی جهت شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت شیلات

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از برگزاری نخستین کلینیک سیار برون استانی درجهت شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت شیلات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مجید علیخواه اظهار کرد: کلینیک سیار صنعت در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و عارضه یابی واحدهای صنعتی مستقر استان راه اندازی شده ولی هر جا که نیاز باشد به کمک تولید کننده می رویم تا به رشد و توسعه آنها کمک کنیم.

وی افزود: در همین راستا در شیلات چابهار با چالش هایی در بخش های تصفیه پساب، بهبود فرآیند، تولید محصولات جدید، بسته بندی، بازاریابی و فروش داشتند که طی نشستی با کلینیک سیار صنعت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی مشکلات خود را بیان و از طریق این کلینیک برنامه ریزی و هدف گذاری طرح های مطلوب برای آنها ترسیم شد

علیخواه ادامه داد:کلینیک سیار صنعت از مشاوران مجرب و متخصص مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور تشکلیل و در زمینه های توسعه و بهبود عملکرد واحدها و خدمات قابل ارائه در حوزه صنایع کوچک و متوسط می پردازد.

وی عنوان کرد: هدف از تشکیل این کلینیک، احصا نیازها، خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی است که از مهمترین وظایف کلینیک سیار صنعت بشمار می رود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با اجرای کلینیک سیارصنعت، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا خواهند شد و همچنین به صورت مستقیم در جریان قوانین مختلف قرار خواهند گرفت

منبع : روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

دیدگاه خود را بیان کنید