زیرساخت توسعه در استان بوشهر نخیلات و شیلات است

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۵۷ بازدید
زیرساخت توسعه در استان بوشهر نخیلات و شیلات است

امام جمعه اهرم گفت: امروز تمام نگاه‌ها در استان بوشهر در بحث اشتغال بروی پارس‌جنوبی و منطقه عسلویه متمرکز شده است در حالی که زیرساخت توسعه در استان بوشهر، نخیلات و شیلات است.

حجت‌الاسلام المسلمین عیسی راستگو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان با تسلیت سال‌روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری در شهرستان تنگستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در آستانه 12 بهمن سال‌روز بازگشت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی داریم که این ایام را به شما ملت غیور ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه اهرم با اشاره به سفر استاندار بوشهر به تنگستان تصریح کرد : در هفته گذشته سفر استاندار بوشهر به تنگستان انجام شد که این اولین سفر رسمی استاندار بوشهر به این شهرستان است و با توجه به نام‌گذاری امسال، استاندار بوشهر نگاه خاصی به رفع موانع تولید و حل مشکلات تولیدکنندگان در این سفر داشتند.

راستگو بیان کرد: امروز تمام نگاه‌ها در استان بوشهر در بحث اشتغال بروی پارس‌جنوبی و منطقه عسلویه متمرکز شده است در حالی که زیرساخت توسعه در استان بوشهر، نخیلات و شیلات است.

وی بیان داشت: تنها شهرستانی که از نعمت دریا و نخیلات برخوردار است، شهرستان تنگستان می‌باشد که هنوز خرما به صورت خام از شهرستان خارج می‌شود و هیچ‌گونه سرمایه‌کذاری روی فرآوردههای خرما صورت نمی‌گیرد که هر نوع سرمایه‌گذاری در این بخش منجر به اشتغال‌آفرینی می‌شود.

راستگو ادامه داد: دولت باید مشکل آب کشاورزان حل کند هر چند پر ردن چاه‌های کشاورزی غیرمجاز، کار آسانی است، اما تبعات منفی به دنبال خواهد داشت که امیدواریم دولت قولی که برای ساخت سد خائیز داده است هر چه زودتر عملی کند .

امام جمعه اهرم گفت: استانداربوشهر توجه ویژه‌ای به تکمیل فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) اهرم دارد که بر اساس آن چه مدیریت ارشد استان بوشهر در این سفر نیز بر آن تاکید داشت، مردم شهرستان تنگستان بی‌صبرانه منتظر اتمام فاز دوم این بیمارستان هستند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان تنگستان سال‌هاست که منتظرند تا بزرگراه اهرم به برازجان به اتمام رسد و با توجه به سوانح وسیع رانندگی، انتظار می‌رود کارگاه این پروژه که تعطیل شده مجدد فعال شود.

امام جمعه اهرم بیان داشت : امیدواری و آرامش لازمه حل مشکلات کنونی کشور است و امروز باید امید را در دل جوانان کشور بوجود بیاوریم که یکی از راه‌های آن رونق تولید و اجرای درست سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری است که سبب خنثی‌شدن توطئه دشمنان می‌شود.

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید