آبزیان به بندر تهران می‌آیند

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶  ۰ نظر   ۶۹ بازدید
آبزیان به بندر تهران می‌آیند

اتحادیه سراسری تعاونی‌های صیادی ایران با همکاری و هماهنگی سازمان شیلات کشور ۴ نمایشگاه عرضه انواع محصولات آبزی را در چهار نقطه شهر تهران نیز برگزار خواهد کرد.

مدیر اطلاع رسانی و امور بین الملل اتحادیه سراسری تعاونی صیادی ایران
ادامه داد: تعاونی از نیمه دوم اسفند ماه چهار نمایشگاه ارزان محصولات آبزی شامل انواع ماهی و میگو و خاویار را در شمال جنوب شرق و غرب تهران در چهار نقطه شهر برگزار خواهد کرد.

روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه سراسری تعاونی های صیادی ایران با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای طرح «بندر تهران» انجام می شود، افزود: همچنین هدف آن خرید بدون واسطه با قیمت کمتر از بازار برای مصرف کنندگان است

گفتنی است نخستین جشنواره ملی رنگ‌ها و غذاهای دریایی دریای خلیج فارس از ۲۴ لغایت ۳۰ بهمن ماه سال جاری در استان بندرعباس برگزار خواهد شد.

این جشنواره در بخش اصلی نمایشگاه تخصصی گردشگری، صنعت هتلداری و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه تخصصی صنایع دستی خلیج فارس فعالان حوزه صنایع دستی و صنعتگران حضور خواهند داشت.

همچنین در بخش‌های فرعی این نمایشگاه برنامه‌هایی همچون بازی‌های بومی محلی و دریایی اجرای زنده موسیقی محلی بندرعباس و سایر استان‌ها اجرای نمایش‌های سنتی تورهای گردشگری در استان هرمزگان و استان های حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد این این جشنواره برای معرفی هرچه بهتره رنگ‌ها غذاهای دریایی و فرهنگستان مربوط به صنایع دستی این منطقه برگزار خواهد شد

منبع : عصر اقتصاد

دیدگاه خود را بیان کنید