همایش های ملی توسعه شیلات در کنارک برگزار می شود

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۱۴ بازدید

همایش های ملی توسعه شیلات در کنارک برگزار می شود

فرماندارکنارک، گفت: با همکاری منطقه آزاد با محوریت تحول در توسعه صنعت،و مدرنیزه کردن صید به منظور افزایش صید و همچنین اشتغالزایی در زمینه های فرآوری محصولات شیلاتی همایش های ملی توسعه شیلات در این شهرستان برگزار می شود.

حمیدالدین یوسفی ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کنارک در سال جدید باحضور مدیر عامل منطقه آزادچابهار، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی، امامان جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان، اظهار داشت: تمام ظرفیت های شهرستان برای شعار تحقق جهش تولید بکار خواهیم بست.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار و ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در امر کارآفرینی، تقویت تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف مجموعه دولت در شهرستان کنارک در راستای تحقق شعار سال به شمار می رود.

فرماندار کنارک افزود : به منظور استمرار حرکت بخش صنعت و تولید در راستای برنامه جهش تولید و با توجه به بحران ‌کرونا و تداوم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می بایست با برنامه ریزی دقیق به جلو پیش رفت.

یوسفی ادامه داد: امروز مساله کرونا در ایران یک تهدید است که باید آن را با هوشیاری، طراحی و برنامه‌ریزی صحیح به فرصت تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: تحقق بخشیدن به پروژه های الویت دار و قرار گرفتن آنها در صدر دستور کار ادارات این شهرستان باشد.

وی گفت: پروژه در حال بهره برداری کشت و صنعت مکران در حوزه گوردیم بصورت یک مجموعه منجر به ایجاد تحولی در حوزه آبزیان و کشاورزی شهرستان خواهد شد.

فرماندار کنارک از تلاش های مستمر و ایثار گرانه تمامی مدافعان حوزه سلامت که از زمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا بدون هیچ چشم داشتی برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم تلاش کردند تقدیر کرد

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید