محمدزاده از شیلات مازندران رفتنی شد

چهار‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۱۰ بازدید

محمدزاده از شیلات مازندران رفتنی شد

پایان ریاست ولی‌‌الله محمدزاده بر اداره‌کل شیلات مازندران گمانه‌زنی‌ها برای جایگزین وی به اوج خود رسیده است

براساس شنیده‌ها با پایان ریاست ولی‌‌الله محمدزاده بر اداره‌کل شیلات مازندران گمانه‌زنی‌ها برای جایگزین وی به اوج خود رسیده است.

ولی‌الله محمدزاده چندین سال سابقه مسؤولیت معاون آبزی پروری شیلات مازندران را در کارنامه خود داشته که از خرداد ماه سال ۹۷ به‌عنوان مدیرکل شیلات مازندران منصوب شد.

براساس گزارش‌های رسیده سه نفر کاندیدای ریاست اداره‌کل شیلات مازندران شدند.

با توجه به برخوردار بودن نوار ساحلی وسیع استان مازندران با گستره گوناگون صید ماهی‌های استخوانی به‌ویژه ماهی خاویاری و نیز برخوردار بودن از اقلیم و منابع آبی مناسب که این استان را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های آبزی‌پروری و صادرات کشور تبدیل کرده، اداره‌کل شیلات استان جایگاهی حیاتی را در بین سازمان‌های کشور و به‌ویژه مازندران به خود اختصاص داده است.

باتوجه به حیطه کاری تخصصی این حوزه و همچنین باتوجه به برنامه‌ریزی کشور جهت تحقق جهش تولید در سال جاری، نیاز به حضور یک متخصص در این حوزه از میان مدیرانی از بطن شیلات و با تخصص و سابقه مرتبط شیلات مشهود است تا روند رو به رشد فعلی را ادامه دهد و در این زمینه قطعاً ورود افرادی با تخصص‌های غیرمرتبط و تنها به‌واسطه روابط سیاسی نه‌تنها گرهی از مشکلات این بخش تخصصی باز نمی‌کند بلکه مشکلات عدیده‌ای را بر دوش آن می‌افزاید که امیدواریم‌ مسؤولان امر بهترین‌ تصمیم ‌را ‌گرفته و یک‌ متخصص را در جایگاه خود قرار دهند.

ولی‌الله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران نیز رفتن خود از شیلات مازندران را در گفت‌وگو با فارس تأیید کرد و افزود: تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال سکان‌داری شیلات مازندران را عهده‌دار است و ادامه خدمت را در شیلات ایران خواهد داشت.

امیدواریم مسؤولان استان با انتخاب احسن زمینه رشد و پیشرفت را در سالی که به‌عنوان جهش تولید نامگذاری شده در صنعت شیلات استان فراهم کنند

منبع : فارس

دیدگاه خود را بیان کنید