حمایت از مردم استان هرمزگان را به صادرکننده ماهی تبدیل می کند

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۰۲ بازدید

حمایت از مردم استان هرمزگان را به صادرکننده ماهی تبدیل می کند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان هرمزگان گفت: با حمایت از مردم استان هرمزگان در پرورش ماهی در قفس، این استان می‌تواند بهترین صادرکننده ماهی به استان‌های دیگر کشور باشد. همچنین ما توان این را داریم که با صادرات ماهی به کشورهای آسیایه میانه که دسترسی به دریا ندارند ماهی و خوراک دریایی آنها را تأمین کنیم.

ابراهیم معتمدی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان هرمزگان راجع به ظرفیت این استان در تحقق شعار سال (جهش تولید) به خبرنگار ما گفت: این استان با اتصال به دریا و دارا بودن بزرگ‌ترین اسکله تجاری کشور و داشتن صنایع سنگین و فولاد و آلومینیوم و وجود پتانسیل صید و صیادی و پرورش ماهی در قفس ظرفیت‌های بسیار خوبی در تحقق جهش تولید دارد.

وی اظهار کرد: با حمایت از مردم استان هرمزگان در پرورش ماهی در قفس، این استان می‌تواند بهترین صادرکننده ماهی به استان‌های دیگر کشور باشد. همچنین ما توان این را داریم که با صادرات ماهی به کشورهای آسیایه میانه که دسترسی به دریا ندارند ماهی و خوراک دریایی آنها را تأمین کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان هرمزگان یکی از ظرفیت‌های گردشگری این استان را جنگل حرا دانست.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان به علت اینکه کنار دریاست پتانسیل ایجاد صنایع بزرگ و سنگین را دارد. یکی از این صنایع تولید فولاد است که به آب زیادی احتیاج دارد که قابل تأمین از خلیج‌فارس است.

معتمدی به ظرفیت کشاورزی و امکان بهره‌برداری از محصولات مختلف کشاورزی اشاره کرد و گفت: در این استان امکان کشت بهترین محصولات جالیزی و میوه‌هایی چون انبه و لیمو وجود دارد. همچنین امکان کشت میوه‌های گرمسیری و در شمال استان میوه‌های سردسیری وجود دارد. وی مطرح کرد: با مهار آب‌های این استان و احداث سدهای متعدد امکان آبیاری زمین‌های کشاورزی و رونق کشاورزی در این استان فراهم می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان هرمزگان تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال را با مدیریت دلسوز و عشق به اجرای فرمان رهبری معظم انقلاب و عشق به وطن، مملکت، انقلاب و اسلام ممکن دانست و گفت: اگر چنین مدیران و نیروهای حزب‌اللهی و ولایتمدار سر کار باشند قطعاً کار می‌کنند و موانع را برمی‌دارند، چون در تمامی صحنه‌ها در این مملکت اینها پای کار و آماده خدمت هستند.

منبع : شما

دیدگاه خود را بیان کنید