متقاضیان طرح های آبزی پروری گلستان تسهیلات بانکی دریافت می کنند

پنج‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹  ۰ نظر   ۱۳۹ بازدید

متقاضیان طرح های آبزی پروری گلستان تسهیلات بانکی دریافت می کنند

مدیر کل شیلات گلستان از اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح های آبزی پروری خبر داد و گفت: لیست متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی مربوط به بنیاد برکت به زودی تنظیم و به این مرکز معرفی می شود.

سید جواد قدس علوی با اشاره به اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح های آبزی پروری اظهار کرد: لیست متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی مربوط به بنیاد برکت به زودی تنظیم و با هماهنگی دفتر برنامه و بودجه شیلات، به بنیاد مذکور معرفی می شود.

مدیرکل شیلات گلستان افزود: همچنین متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی سال گذشته که تاکنون موفق به اخذ تسهیلات بانکی نشده اند، نسبت به بروز رسانی هزینه های جاری و ثابت و همچنین طرح های ارسالی اقدام کنند.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت پشتیبانی از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری گمیشان، جهت تامین بچه ماهی این مجتمع در سال‌های آتی، ادارات شهرستان ها نسبت به برنامه ریزی و پیگیری های لازم جهت شناسایی متقاضیان پرورش ماهی خاویاری در مزارع منفرد، اقدام کنند.

قدس علوی اظهار کرد: حداقل سه مزرعه در هر شهرستان باید مد نظر قرار دهیم و برای اخذ مجوزهای لازم و احداث ابنیه های مورد نیاز، پیگیری های لازم باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود این مزارع منفرد می تواند، پشتیبان تامین بچه ماهی، مجتمع پرورش ماهیان خاویاری باشد.

منبع : روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان

دیدگاه خود را بیان کنید