وجود سه جايگاه و ۱۷سطح مديريتي در سازمان شيلات ايران/استخدام ۲۲۵ نفر در سازمان شيلات ايران در سال گذشته

پيش بيني شده است ساختار و تشكيلات اداري سازمان شيلات ايران به سه جايگاه و ۱۷ سطح مديريتي تغيير كند

پيش بيني شده است ساختار و تشكيلات اداري سازمان شيلات ايران به سه جايگاه و ۱۷ سطح مديريتي تغيير كند

دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳  ۰ نظر   ۱۴۰ بازدید
وجود سه جايگاه و ۱۷سطح مديريتي در سازمان شيلات ايران/استخدام ۲۲۵ نفر در سازمان شيلات ايران در سال گذشته

پيش بيني شده است ساختار و تشكيلات اداري سازمان شيلات ايران به سه جايگاه و ۱۷ سطح مديريتي تغيير كند

معاون برنامه ريزي و توسعه مديريت سازمان شيلات ايران درباره مجموعه اقدامات و دستاوردهاي اين معاونت گفت: با برگزاري دهمين آزمون استخدامي دولت در سال۱۴۰۲ مجموعا ۲۲۵ نفر از داوطلبان رشته‌هاي مختلف دانشگاهي در سطوح كارشناسي تا دكتري به استخدام شيلات ايران در آمدند كه تا پايان سال گذشته بيش از ۱۸۰ نفر از آنها در ادارات كل شيلات يازده‌گانه استان هاي تابعه سازمان مشغول به كار شدند.

شهريار رستمي افزود: همچنين فراخوان جذب و استخدام داوطلبان موضوع بند "ج" ماده ۸۷ قانون برنامه ششم كشور از فرزندان شاهد و جانبازان بالاتر از۷۰ درصد در اسفند ماه سال گذشته منتشر شد و مراحل بعدي در سالجاري به انجام خواهد رسيد كه بخش قابل ملاحظه اي از نياز نيروي انساني در يگان حفاظت منابع آبزيان و دفتر ستادي در استان‌ها و مركز تامين مي‌شود.

وي ادامه داد: در موضوع ساختار و تشكيلات اداري سازمان شيلات ايران، با عنايت به توافقات صورت گرفته سه جايگاه و هفده سطح مديريتي در نظر گرفته شد تا ماموريت ‌هاي سازمان در توسعه بخش قفس‌هاي دريايي و گسترش فناوري‌هاي دانش‌بنيان با هدف افزايش ضريب مكانيزاسيون و نفوذ دانش در صيد و آبزي‌پروري با قوت بيشتري تحقق يابد.

رستمي تاكيد كرد: از سوي ديگر توسعه مركز مبادلات و بازار محصولات شيلاتي با هدف صادرات‌محور، بخش ديگري از توسعه سازماني است كه در اين تشكيلات مورد توجه قرار گرفته است.

وي افزود:در حوزه خدمات الكترونيك دولت و درگاه ملي مجوز ها نيز، توفيقات به دست آمده بيش از سالهاي گذشته بوده است.

رستمي پيوستن ۲۱ عنوان خدمت داراي فرايند صدور مجوز به درگاه ملي مجوزها از جمله صدور پروانه صيد براي شناور‌هاي فراساحلي در آب هاي درياي عمان واقيانوس هند را يكي از مهمترين اقدامات اين حوزه برشمرد و گفت :همچنين در پنجره واحد الكترونيك دولت ۲۰ درصد از خدمات سازمان به صورت غير حضوري و الكترونيكي در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد و در سالجاري هم اين روند ادامه خواهد يافت

منبع: روابط عمومی سازمان شیلات ایران

دیدگاه خود را بیان کنید