حداكثر زمان مورد نياز جهادكشاورزي براي صدور پروانه يك ماه است.

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۸۲ بازدید

به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، حافظ ياري بعدازظهر امروز در نشست ستاد سرمايه‌‌گذاري اين استان اظهار داشت: براي تسريع در روند جذب سرمايه‌گذار حداكثر زمان مورد نياز جهادكشاورزي براي صدور پروانه يك ماه است.
وي با اشاره به روند صدور پروانه احداث مزرعه پرورش ماهي در اين استان گفت: جهاد كشاورزي به‌منظور تسريع در صدور پروانه واحد توليدي آبزيان مراحل صدور به چند مرحله تقسيم‌
بندي شده كه اين امر در تسريع روند صدور پروانه بسيار موثر است.
ياري ادامه داد: ارائه درخواست متقاضي به شيلات، ارائه طرح در كميته فني شيلات، بررسي و بازديد كارشناسي منطقه توسط شيلات و ترسيم كروكي، ارسال مدارك به مديريت صدور پروانه‌ براي تشكيل پرونده، استعلام از ادارات ذي‌ربط از جمله محيط زيست، بنياد مسكن، امور آب استان، نظام مهندسي كشاورزي و در نهايت صدور موافقت اصولي است.
مديرامور سرمايه‌گذاري و تسهيلات جهاد كشاورزي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: حداكثر زمان لازم براي صدور پروانه يك ماه و در صورت بروز مشكل با موافقت ستاد سرمايه‌گذاري تا يك ماه ديگر قابل تمديد است.
وي جذب و تقويت سرمايه‌گذاري در اين استان را نيازمند حركت مسئولان در راستاي برنامه‌اي جامع و هدفمند دانست و گفت: نظام سرمايه‌گذاري بايد در برنامه پنجم توسعه به منظور رشد استان، تقويت شود.
ياري اضافه كرد: در اين زمينه بايد در بدنه دستگاه‌هاي اجرايي از كارشناسان خبره و توانمند به منظور غنيتر شدن راه‌هاي اجرايي استفاده كرد.
وي با بيان اينكه در حوزه اشتغال و سرمايه‌گذاري موضوعات به دو دسته تقسيم مي‌شوند، خاطرنشان كرد: يك دسته مسائل دولتي و در واقع مسائلي هستند كه دولت و نظام بايد زيرساخت‌هاي آن را فراهم كنند كه بخشي مربوط به مسائل استاني و بخشي مرتبط به مسائل ملي و دستگاه‌هاي اجرايي است.
مديرامور سرمايه‌گذاري و تسهيلات جهاد كشاورزي چهارمحال و بختياري با بيان اين‌كه اين استان داراي استعدادها و توانمندي‌هاي بسيار است، گفت: باتوجه به قابليت‌هاي ارزشمند انساني و طبيعي اين استان نياز به تلاش بيشتر براي سرمايه‌گذاري در اين استان بيش از پيش احساس مي‌شود.

دیدگاه خود را بیان کنید