برگزاري هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مرغداري و آبزيان كشور

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۷۱ بازدید

خبرگزاري فارس: خبرگزاري فارس: هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مرغداري، دامپروري، شيلات و آبزيان كشور در محل نمايشگاه هاي بين‌المللي مشهد برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، مدير روابط عمومي نمايشگاه بين‌المللي مشهد در اين‌باره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مرغداري، دامپروري، شيلات و آبزيان كشور با هدف نمايش آخرين دستاوردهاي دامپروران و متخصصان علم دامپروري با حضور شركت‌هاي مختلف در اين زمينه برگزار مي‌شود.
سيد جمال شوشتري با بيان اين استقبال شركت و مراكز نگهداري دام و طيور و آبزيان در اين نمايشگاه بسيار بالا بوده است ، تصريح كرد: صنعت دام و طيور يكي از مهمترين صنايع در زمينه‌هاي اقتصادي است كه نقش تاثيرگذاري در روند رشد و توسعه نظام اقتصادي كشور دارد.
وي به برخي از اهداف اين نمايشگاه مهم اشار كرد و ابراز داشت : ايجاد زمينه‌هاي مناسب ، بازاريابي و بررسي امكانات براي صدور كالا به خارج از كشور، افزايش كيفيت توليد و رسيدن به استانداردهاي جهاني، يافتن نمايندگان فعال و گسترش ارتباطات در رابطه با مباحث دام و طيور از مهمترين رويكرد هاي هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مرغداري، دامپروري، شيلات و آبزيان كشور است.
مدير روابط عمومي نمايشگاه بين‌المللي مشهد معرفي و شناسايي ظرفيت‌هاي موجود در بخش دامپروري، شيلات و ‌آبزيان كشور را از ديگر اهداف كاربردي اين نمايشگاه دانست و ابراز داشت: ايجاد فرصت‌هاي برقراري ارتباط و همچنين شناسايي شركت‌هاي معتبر داخلي و خارجي در زمينه صنعت پر سود مرغداري، دامپروري، شيلات و آبزيان نيز از ديگر برنامه‌هاي پيشرو است.
وي با اشاره به زمينه‌هاي فعاليتي هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مرغداري، دامپروري، شيلات و آبزيان كشور اعلام كرد: خوراك دام و طيور، مرغداري، پودر ماهي، دارو و مكمل‌هاي غذايي دام و طيور از جمله اين زمينه‌ها است.
شوشتري خاطرنشان كرد: همچنين نمايش تجهيزات و ماشين‌آلات، پرورش دام و طيور، وسايل و تجهيزات شيردوشي و مواد ضدعفوني كننده از ديگر زمينه‌هاي حضور بيش از 100 شركت داخلي و خارجي در اين نمايشگاه بين‌المللي است.
وي با بيان اينكه از ديگر فعاليت‌هاي اين نمايشگاه مي‌توان به نمايش آخرين دستاوردها در سيستم‌هاي برودتي و سردخانه‌اي، سيستم‌هاي توزين، تجهيزات آزمايشگاهي، خدمات فني و مهندسي و مشاوره، نشريات و سايت‌هاي تخصصي، بانك و بيمه و سازمان‌ها و ارگان‌هاي دولتي اشاره كرد، متذكر شد: نمايشگاه امسال پرشورتر از سال گذشته برگزار مي‌شود.
هفتمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت مرغداري، دامپروري، شيلات و آبزيان كشور چهارم الي هفتم مردادماه سال جاري از ساعت 17 تا 23 ميزبان علاقمندان و متخصصان امر دام و طيور در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر مشهد واقع در انتهاي بلوار وكيل آباد اين شهر است.

دیدگاه خود را بیان کنید