جایگاه مناسب برای عرضه شیلات در بروجرد وجود ندارد

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۸۹ بازدید

بروجرد - خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد از عدم وجود جایگاه مناسب برای عرضه شیلات در بروجرد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن یعقوبی فر در جلسه کارگروه شیلات در فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد اظهار داشت: عدم جایگاه مناسب برای عرضه محصولات شیلات موجب صادر شدن تولیدات این شهرستان به استانهای دیگر می شود.

وی افزود: علی رغم تولید با کیفیت بالا در شهرستان این تولیدات آنگونه که باید و شاید در بروجرد توزیع نمی شود و 90 درصد از تولیدات شیلات بروجرد به شهرهایی مثل تهران و همدان صادر می شود.

سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد تصریح کرد: استان لرستان بعد از شهرهایی که دارای بندر هستند دومین استان تولید کننده ماهی در سطح کشور می باشد.

یعقوبی فر ادامه داد: سرانه مصرف سالانه ماهی در بروجرد خیلی پایین است و باید در این راستا مردم را برای مصرف بیشتر ماهی در سبد غذایی تشویق کنیم.

وی همچنین با اشاره به ساخت جایگاه مناسب عرضه محصولات شیلات بیان داشت: بهتر است یک جایگاه مناسب با ایجاد یک یا دو غرفه محصولات آبزی پروری در بروجرد راه اندازی شود تا بخش خصوصی اقدام به ساخت مجتمع کند.

دیدگاه خود را بیان کنید