تعيين 160 ميليارد ريال اعتبارات تنگستان براي امسال

چهار‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۱  ۰ نظر   ۷۱ بازدید

خبرگزاري فارس: فرماندار تنگستان گفت: سهم اعتبارات شهرستان تنگستان در سال جاري 160 ميليارد ريال است كه در كميته برنامه ريزي كه در هفته آينده برگزار مي‌شود سهم هريك از دستگاه هاي اجرايي شهرستان مشخص مي گردد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهرم، عبدالرسول زارع ظهر امروز در نشست شوراي اداري شهرستان تنگستان ضمن تبريك ماه مبارك رمضان و روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه به عنوان چشم و زبان مردم و واسطه‌اي بين مردم و مسئولين عمل ميكند.
وي ضمن تقدير از تلاش هاي اصحاب رسانه در شهرستان تنگستان افزود: از خبرنگاران انتظار مي رود با رعايت اخلاق حرفه اي مسائل را بطور دقيق، و هدفمند پيگيري كنند، تا ضمن حفظ آرامش در انتقال مطالبات مردم از مسئولان امر در رفع مسائل و مشكلات مردم خواستا راهكار مناسب شوند .
زارع همچنين در آستانه هفته دولت از مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان خواست تا در راستاي تنوير افكار عمومي و انعكاس خدمات دولت، عملكرد يك ساله خود را براي به مردم شريف تنگستان ارائه دهند.
وي ادامه داد: دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان تا پايان اين هفته فرصت دارند تا عملكرد سال گذشته خود را به منظور انعكاس در هفته دولت به فرمانداري گزارش كنند.
فرماندرا تنگستان در بخشي از سخنان خود به اعتبارات سال جاري شهرستان اشاره و اعلام كرد: سهم اعتبارات شهرستان تنگستان در سال جاري 160 ميليارد ريال است كه در كميته برنامه ريزي كه در هفته آينده برگزار مي‌شود سهم هريك از دستگاه هاي اجرايي شهرستان مشخص خواهد شد.
وي اضافه كرد: با توجه به اينكه 75 درصد از جمعيت شهرستان روستايي است و 54 روستاي شهرستان نيز داري طرح هادي است، انتظار مي رود علاوه بر هشت درصد اعتبارت شهرستان در ارتباط با عمران روستايي سهم ويژه اي از اعتبارت توسعه روستايي استان نيز عايد شهرستان شود.
امام جمعه اهرم نيز بر بهره گيري از معنويات ايام ماه مبارك رمضان تاكيد كرد و بيان داشت: اين ماه بهترين فرصت براي تغذيه معنوي روح است.
حجت الاسلام عيسي راستگو متذكر شد: در ماه مبارك رمضان از حضور در مجالس قرآني غافل نشويم و با انس با قرآن بيماري هاي باطني را از خود دور كنيم.
مديرعامل ستاد ديه استان بوشهر نيز با بيان اينكه كمك به زندانيان جرائم غير عمد نياز به فرهنگ سازي دارد يادآور شد: جشن گلريزان در 9 شهرستان و 8 بخش در ايام ماه مبارك رمضان در سطح استان برگزار مي‌شود.
اكبر محبي اعلام كرد: در حال حاضر 193 نفر از زندانيان جرائم غير عمد در حبس هستند كه براي بازگشت آنان به كانون گرم خانواده اشان در مجموع به 12 ميليارد تومان نياز است.
دبير اوقات فراغت شهرستان تنگستان نيز اعلام كرد: در طرح اوقات فرغت تابستانه بيش از 7هزار نفر در 120 پايگاه در 18 رشته فعاليت كرده اند كه نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته است.
سيد اسماعيل جعفري يادآرو شد: اجراي طرح هجرت سه با توجه به منويات مقام معظم رهبري، توجه به نشاط و شادابي جوانان و نوجوانان و ترويج آموزه هاي ديني و تربيتي از اهداف اجراي طرح اوقات فراغت بوده است.
رئيس شيلات تنگستان نيز عنوان داشت: هرچند استحصال ميگو در آب هاي جنوبي كشور كاهش داشته است؛ اما تا كنون با استحصال 43 تن ميگو توسط شناورهاي صيادي تنگستان اين آمار در شهرستان نسبت به سال گذشته در اين ايام تغييري نداشته است.
حميد خليلي گفت: كاهش بارندگي، صيد غير مجاز و استفاده از تورهاي دو طبقه از علل اصلي كاهش صيد در آب هاي جنوبي كشور بوده است.

دیدگاه خود را بیان کنید