3 طرح شیلات در قزوین افتتاح می‌شود

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲  ۰ نظر   ۵۳ بازدید

3 طرح شیلات در قزوین افتتاح می‌شود
شکری در قزوین اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر سه طرح شیلات در این استان با هشت میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اشتغال‌زایی این طرح‌ها برای 14 نفر افزود: این طرح‌ها یک استخر پرورش ماهی در روستای کهوانک واقع در شهرستان آبیک و دو استخر در شهر اقبالیه را شامل می‌شود و همگی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به اجرا درآمده است.
مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی قزوین ادامه داد: استخر پرورش ماهی در روستای کهوانک سال 91 احداث شده و ظرفیت پرورش سالانه 10 تن ماهی را دارد.
شکری تصریح کرد: این طرح برای چهار نفر به صورت مستقیم و 10 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده و برای احداث آن دو میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
مدیر امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی قزوین در خصوص استخرهای شهر اقبالیه نیز خاطرنشان کرد: یکی از این استخرها با 100 متر طول، 70 متر عرض و 10 متر ارتفاع در سال 91 احداث شده و در مجموع سه میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته است.
وی عنوان کرد: همچنین استخر دوم با صرف اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال با طول و عرض 80 متر و ارتفاع 12 متر در سال 92 احداث شده و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
منبع : خبرگزاری فارس

دیدگاه خود را بیان کنید